logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱

۶۰۰ نفر از صنعتگران صنایع دستی در زنجان زیر چتر بیمه می‌روند

معاون صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و 130 نفر از هنرمندان صنایع دستی در استان زنجان تحت پوشش بیمه قرار دارند، گفت: سال گذشته ۶۰۰ نفر از صنعتگر صنایع دستی جهت بیمه به وزراتخانه معرفی شدند.

پرداخت 2000 فقره وام به مستمری بگیران زنجانی

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با اعلام اینکه در سال گذشته بیش از 2 هزار فقره وام به مستمری بگیران پرداخت شده است گفت: مبلغ این وام برای هر مستمری‌بگیر 20 میلیون تومان بود.

آمار سقط غیرقانونی جنین قابل توجه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه کارگروه سقط غیرقانونی جنین در کنار طرح نفس در حال فعالیت بوده تا جنین حفظ شود، گفت: آمارهای سقط غیرقانونی جنین قابل توجه است.

مدیران یک بار دیگر وظایف خود را مرور کنند

استاندار زنجان با اشاره به اینکه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی وظایف خود را یک بار دیگر مرور کنند، گفت: هر چند بنده نسبت به وظایف مهم مدیران و اتفاقاتی که امسال باید رقم بزنند تسلط دارم.

طرح‌های ترسیم شده دستیابی به شعار سال گزارش داده شود

امام جمعه زنجان با بیان اینکه شعار سال یک دستور عملیاتی است، گفت: ریل‌گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب‌نظران و مسئولان است و تنها ۱۵ روز دیگر فرصت دارند تا اقدامات و طرح‌های که برای تحقق شعار سال ترسیم کرده‌اند را گزارش دهند.

برادران جوجیتسوکار زنجانی به دنبال کسب طلای مسابقات آسیایی هستند

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان زنجان با بیان اینکه مسابقات آسیایی جوجیتسو در ابوظبی امارات برگزار می‌شود، گفت: ۲ ورزشکار زنجانی در اواسط ماه جاری به کشور امارات اعزام خواهند شد.

خدمات‌رسانی 17 روانشناس زنجانی در کلینیک مشاوره‌ای تخصصی رز

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه کلینیک تخصصی مشاوره‌ای رز در حال حاضر 17 نفر روانشناس دارد که مشغول به فعالیت هستند گفت: این کلینیک به صورت تخصصی در تمامی شهرستانها و مناطق محروم ارائه خدمت کرده است.

حضور موفقیت‌آمیز دانش‌آموزان ابهری در طرح اردویی مهاد استانی

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: دانش‌آموزان پسر رتبه اول تیمی را کسب و دانش‌آموزان دختر موفق به کسب رتبه‌های برتر انفرادی طرح اردویی مهاد شدند.

فاز دوم شرکت شهرک‌های صنعتی ظریفان زنجان به بهره‌برداری می‎رسد

معاون اداره کل میراث فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه هدف از احداث این مجموعه ایجاد اشتغال هنرمندان صنایع دستی و عرضه محصولات است گفت: فاز دوم شرکت شهرک‌های صنعتی ظریفان تا تیر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

برخورداری ۴۳ روستای ماهنشان از خانه ورزش

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان با بیان اینکه تعداد ۴۳ روستای ماهنشان از خانه ورزش روستایی برخوردار هستند گفت: از مجموع این تعداد ۸ روستا در سال گذشته از این نعمت برخوردار شدند.

زنجان میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، از برگزاری بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع برق به میزبانی زنجان خبر داد.

رشد 103 درصدی نمونه‌برداری از فرآورده‌های تولیدی زنجان

مدیر کل استاندارد استان زنجان با اشاره به رشد 103 درصدی نمونه‌برداری از فرآورده‌های تولیدی استان، گفت: بیشترین آمار نمونه‌برداری مربوط به صنعت غذایی و کشاورزی و مصالح ساختمانی است.

پرداخت ۳۰۰ کمک هزینه مناسب‌سازی مسکن و خودرو معلولین زنجانی

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در سال گذشته کمک هزینه انجام مناسب سازی در محیط زندگی و وسیله نقلیه با هدف فراهم کردن استقلال فردی و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی بیش از ۳۰۰ فرد دارای معلولیت پرداخت شده است.

علت انتشار بوی نامطبوع در زرین‌آباد پیگیری می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر زرین‌آباد از پیگیری انتشار بوی نامطبوع واحد صنعتی مستقر در اراضی بالادست شهر زرین‌آباد خبر داد و گفت: اهالی محل از انتشار بوی نامطبوع شکایت دارند.

همراه با رسانه‌های استان زنجان در هفته‌ای که گذشت

رسانه‌های استان زنجان در هفته گذشته به موضوعات مختلفی همچون صدور سند آرامستان زنجان، کسب رتبه یک کشوری زنجان در اجرای طرح نفس، جابه‌جایی مدیران استانی بر دور باطل، کاهش تورم سالانه در زنجان به شش درصد و موضوعات دیگر پرداختند.