logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۸
[ شناسه خبر : ۵۴۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر؛

امدادگران هلال احمر استان زنجان در امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه تجلیل شدند/اسکان 2111 نفر از زلزله زدگان کرمانشاه از سوی جمعیت هلال احمر زنجان

امدادگران-هلال-احمر-استان-زنجان-در-امداد-رسانی-به-زلزله-زدگان-کرمانشاه-تجلیل-شدند-اسکان-2111-نفر-از-زلزله-زدگان-کرمانشاه-از-سوی-جمعیت-هلال-احمر-زنجان

با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر استان زنجان، مراسم تجلیل از امدادگران،داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان در امداد رسانی و کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش موج رسا; "شهرام میرزایی" مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در مراسم تجلیل از امدادگران،داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان در امداد رسانی و کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه، اظهار داشت: به محض وقوع حادثه در کرمانشاه فراخوان داده شد و با حضور امدادگران جلسه ستاد بحران تشکیل شد.

وی با بیان اینکه اعزام نیرو تجهیزات به مرکز اعلام شد، افزود: تیم جمعیت هلال احمر متشکل از 33 نفر از امداگران، تیم آوربرداری و تیم آنست در 16 روز کاری در این استان حضور یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: در طول این مدت به دو هزار و 111 نفر از این  خانواده ها اسکان اضطراری داده شد و دفترچه ها توزیع شد.

میرزایی با بیان اینکه کمک های مردمی نیز برای زلزله زدگان جمع آوری شد، افزود: در سطح استان زنجان بالغ بر 7 میلیارد ریال کمک های غیر نقدی و 250 میلیون تومان نقدی جمع آوری شد.

وی با اشاره به مشارکت دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه در جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان، گفت: هجوم مردم به پایگاه ها در سطح کشور زبانزد خاص و عام بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: موفقیت حاصل شده را نتیجه لطف الهی و حضور داوطلبان، امدادگران و جوانان این جمعیت بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر