logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۵۴۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان زنجان:

برخورد پ‍ژو 405 در زنجان عابر را به كام مرگ فرستاد

برخورد-پ‍ژو-405-در-زنجان-عابر-را-به-كام-مرگ-فرستاد

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان زنجان با اشاره به حادثه تلخ راننگی در زنجان گفت: برخورد پ‍ژو 405 در زنجان ، عابر را به كام مرگ فرستاد.

رمضان آفريدون در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; از برخورد سواري پژو 405 با عابر پياده و مرگ عابر بر اثر شدت جراحات وارده خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی 110 مبنی بر وقوع يک فقره حادثه رانندگي در بيمارستان وليعصر(عج) زنجان بلافاصله عوامل پليس راهنمايي و رانندگي به محل اعلامي اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در اين حادثه يك دستگاه سواري پژو 405 بر اثر برخورد با سواري پرايد و از دست دادن كنترل خود با يك عابر پياده برخورد و وي را به كام مرگ فرستاد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان زنجان با اعلام اينكه علت اين حادثه در دست بررسي است به رانندگان بیان كرد: با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از بروز حوادث تلخ جلوگيري كنند.

وی افزود: عابر پیاده مصدوم شده بعد از انتقال به بیمارستان متاسفانه به دلیل جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

آفریدون با اشاره به علت این حادثه گفت: علت اصلی این حادثه سرعت بالای پژو 405 و عدم رعایت حق تقدم و تغییر مسیر اشتباه پراید منجر به حادثه شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه اعتمادیه زنجان رخ داد خاطر نشان کرد: در این حادثه در اثر برخورد دو خودرو با یکدیگر بعد از انحراف پزو از مسیر و بخورد با یک عابر پیاده منجر فوت عابر شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر