logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۲
[ شناسه خبر : ۵۴۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

احداث تقاطع غیرهمسطح گلشهر سال آینده آغاز می‌شود

احداث-تقاطع-غیرهمسطح-گلشهر-سال-آینده-آغاز-می‌شود

رئیس شورای شهر زنجان از آغاز احداث تقاطع غیرهمسطح گلشهر در سال آینده خبر داد.

احمد نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به لزوم احداث تقاطع غیرهمسطح گلشهر اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار شهرداری و شورای شهر زنجان پروژه پل گلشهر است.

وی با بیان اینکه شهردار زنجان به صورت ریز بر روی چگونگی احداث این پل کار می‌کند، ابراز کرد: مطالعات لازم در این خصوص انجام می‌شود، تا مشکلاتی که در پروژه پل سیدالشهدا متوجه شهر شد، در پل گلشهر تکرار نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بیان کرد: بنده نیز به صورت ویژه تاکید کرده‌ام که شهرداری زنجان مطالعات دقیق را بر روی این پروژه انجام و به دنبال جذب سرمایه‌گذار نیز باشد.

وی با بیان اینکه تاکید ما این است تا احداث تقطع غیرهمسطح گلشهر در بودجه سال 97 شهرداری دیده شود، گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح گلشهر سال آینده آغاز می‌شود.

نصیری با تاکید بر اینکه احداث تقاطع غیرهمسطح گلشهر باید حساب شده آغاز شود، عنوان کرد: این پروژه باید با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه تجربه پروژه‌های عمرانی چشم‌ها را ترسانده است، تصریح کرد: طولانی شدن روند احداث پروژه‌ها تنها مختص شهرداری نیست بلکه در دیگر دستگاه‌ها نیز ما شاهد این موضوع هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص انتصابات اخیر شهردار زنجان نیز گفت: مشاوران شهردار زنجان قراردادی نیستند، مگر اینکه پروژه‌ای تعریف شده باشد.

وی ادامه داد: مشاوران شهردار زنجان یکسری از افراد کارآزموده، سرشناس و آشنا به مسائل بودجه و پروژه‌های عمرانی بوده که قصدشان کمک به شهردا است و قرار نیست به صورت دائم در زنجان حضور داشته باشند.

نصیری بیان کرد: مشاوران شهردار زنجان هفته‌ای یک نوبت در زنجان حضور پیدا می‌کنند و به نظرم این موضوع مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر