logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱
[ شناسه خبر : ۵۴۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امروز انجام می شود؛

اکران ویژه فیلم "خالتور" در سینما بهمن زنجان/ قاتلی اهلی در زنجان اکران می شود

اکران-ویژه-فیلم-"خالتور"-در-سینما-بهمن-زنجان-قاتلی-اهلی-در-زنجان-اکران-می-شود

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان گفت: امروز فیلم خالتور به صورت سانس ویژه در سینما بهمن زنجان اکران می شود.

میثم زنجانی  امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا;  اظهار داشت: در حال حاضر فیلم سینمایی "آینه بغل" در سانس‌های 13 و 45 دقیقه، 17 و 15 دقیقه و 20 و 45 دقیقه در حال اکران است.

وی با بیان اینکه فیلم سینمایی "شکلاتی" در دو سانس 15 و 30 دقیقه و 19 اکران می شود، ادامه داد: فیلم سینمایی " خالتور" نیز در ساعت 11 و 30 دقیقه اکران می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز از ساعت 11 و 30 دقیقه فیلم سینمایی خالتور به صورت نیم‌بهاء و برای آخرین روز در سینما اکران می شود.

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان با اشاره به برنامه های اکران هفته آینده سینما بهمن زنجان، گفت: فیلم های  " قاتل اهلی" یا " آذر" در زنجان اکران می‌شود.

زنجانی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از شنبه هفته آینده یکی از دو فیلم سینمایی " قاتل اهلی" یا " آذر" در زنجان اکران می‌شود.

لازم به ذکر است، "قاتل اهلی" فیلمی به کارگردانی مسعود کیمیایی ساخته سال گذشته است  که در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشت.

داستان فیلم سینمایی "قاتل اهلی" مربوط به شخص به نام دکتر جلال سروش (پرویز پرستویی) کارآفرین موفق بخش خصوصی تصمیم به افشای خیانت‌های شرکت پیسارو که مافیای قدرت و ثروت است می‌گیرد.

همچنین فیلم سینمایی "آذر" نیز به کارگردانی محمد حمزه‌ای، نویسندگی احسان بیگلری و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی محصول سال قبل است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر