logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۹
[ شناسه خبر : ۵۴۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

عدم نظارت‌ها حیف و میل‌ها و نارضایتی مردم را به دنبال دارد/ هزینه‌های پل سیدالشهدا از ۱۲ میلیارد به ۵۰ میلیارد تومان رسید/ ایراد فنی پروژه در حال رفع شدن است

عدم-نظارت‌ها-حیف-و-میل‌ها-و-نارضایتی-مردم-را-به-دنبال-دارد-هزینه‌های-پل-سیدالشهدا-از-۱۲-میلیارد-به-۵۰-میلیارد-تومان-رسید-ایراد-فنی-پروژه-در-حال-رفع-شدن-است

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به طولانی شدن افتتاح پروژه پل سیدالشهدا گفت: عدم نظارت‌ها حیف و میل‌ها و نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

احمد نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به وضعیت پل سیدالشهدا و طولانی شدن روند افتتاح این پروژه اظهار کرد: بارها فریاد زده‌ایم که عدم نظارت بر روی پروژه ‌ها سبب شده تا مردم دچار مشکل شوند.

وی با بیان اینکه ضعف نظارت‌ سبب طولانی شدن این پروژه شد، عنوان کرد: عدم نظارت حیف و  میل‌ها را به دنبال داشته و مردم را ناراضی می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بیان کرد: همین عدم نظارتها سبب شده بود تا یک طرف این پل مشکل فنی داشته باشد که اگر شهردار زنجان متخصص این کار نبود و آن را تشخیص نمی‌داد ممکن بود بعد از افتتاح خطراتی را به دنبال داشته باشد اما خوشبختانه ایشان متوجه این ایراد فنی شده و در حال حاضر آن ایراد اصلاح می‌شود که جزئیات آن را خود شهردار محترم بهتر می‌تواند توضیح دهد.

وی در مورد زمان افتتاح این پروژه گفت: بنده امیدوارم تا اواخر استفند ماه بتوانیم این پروژه را افتتاح کنیم.

نصیری بیان کرد: به طور کلی در اجرای پروژه‌ها در کنار عدم نظارت‌ها در ابتدای آغاز پروژه برنامه،‌ هدف و زمان دقیق پروژه مشخص نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در قرارداد پروژه پل سیدالشهدا آمده که باید این پروژه با ۱۲ میلیارد تومان به اتمام برسد، افزود: قرار بود چهار میلیارد از طرف استانداری، چهار میلیارد از طرف شهرداری و چهار میلیارد دیگر از طرف راه و شهرسازی به این پروژه تزریق شود و همچنین این پروژه در دو سال به پایان برسد.

رئیس شورای اسلامی  شهر زنجان با اشاره به اینکه این پروژه از دو سال به حدود هشت سال به طول انجامیده است، اظهار کرد: ۱۲ میلیارد پیش‌بینی شده نیز به حدود ۵۰ میلیارد تومان تبدیل شده است، باید گفت که چه کسی باید جوابگوی این موضوع باشد؟

وی تصریح کرد: متاسفانه این اتفاقات افتاده اما باید دست به دست هم دهیم و مسیر را به سمتی ببریم که کارها به خوبی پیش بروند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر