logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۴
[ شناسه خبر : ۵۳۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در گفت‌وگو با سرمربی تیم فوتسال بانوان زنجان مطرح شد

تیم فوتسال بانوان زنجان با اسپانسر جدید بازی‌های نیم فصل دوم را پیگیری می‌کند/ بانوان فوتسالیست به دنبال رهایی از قعرنشینی

تیم-فوتسال-بانوان-زنجان-با-اسپانسر-جدید-بازی‌های-نیم-فصل-دوم-را-پیگیری-می‌کند-بانوان-فوتسالیست-به-دنبال-رهایی-از-قعرنشینی

سرمربی تیم فوتسال بانوان زنجان در لیگ برتر گفت: تیم فوتسال بانوان زنجان با اسپانسر جدید بازی‌های نیم فصل دوم را پیگیری می‌کند.

شبنم قشلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت تیم فوتسال بانوان زنجان در لیگ برتر اظهار کرد: اکنون تیم زنجان در رده آخر جدول مسابقات قرار دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت در ابتدای فصل و نبود اسپانسر مالی سبب شد تا تیم نتواند بازیکنان خوبی را جذب کند، ابراز کرد: تیم زنجان بازیکنان خوبی داشت اما به دلیل مشکلات مالی و عدم توانایی مالی در حفظ آنها این بازیکنان را از دست داد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان زنجان در لیگ برتر با اشاره به اینکه در نیم فصل دوم به دلیل نبود اسپانسر اداره کل ورزش و جوانان از تیم حمایت کرد، گفت: اکنون که در نیم فصل دوم قرار داریم مشکل اسپانسر برطرف شده و یکی از شرکتهای فعال در حوزه روی حمایت از این تیم در لیگ را برعهده گرفته است.

وی ادامه داد: اکنون که مشکل اسپانسر برطرف شده اما متاسفانه به دلیل اینکه بازیکنان خوب و قوی جذب تیمهای دیگر شدند برای تقویت تیم نمی‌توانیم بازیکن باکیفیت جذب کنیم که امیدواریم این مشکل به گونه‌ای برطرف شود.

قشلاقی با اشاره به اینکه با گذشت 13 هفته از مسابقات تیم زنجان بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است، عنوان کرد: تیم ما برای برگشت به مسابقات و جبران نتایج باید تقویت شود که در این راستا ما تمام تلاش خود را برای جذب بازیکنان با کیفیت بالا به کار گرفته‌ایم اما تا به امروز موفق نشده‌ایم، البته باید توجه داشت زنجان استعدادهای خوبی دارد که امیدواریم با برطرف شدن مشکل اسپانسر نتایج را جبران کنیم.

وی تصریح کرد: اگر تیم زنجان بتواند چند بازیکن خوب جذب کند به طور یقین می‌تواند در لیگ برتر ماندنی باشد، هرچند که کار سختی پیش رو داریم اما ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان زنجان در لیگ برتر با بیان اینکه امیدواریم فدارسیون نیز برای جذب بازیکن و خارج شدن تیم ما از این وضعیت کمک کند، اظهار کرد: زنجان ظرفیت خوبی در معرفی بازیکن به تیم ملی داشته و طی سالهای اخیر بازیکنان زیادی را به تیم ملی معرفی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در این مدت کمک‌های زیادی به تیم کرد، افزود: به نظرم جذب بازیکن خوب در زمان بندی مناسب سبب شد تا نتوان به نتایج قابل قبول دست یافت.

قشلاقی این را نیز گفت که زنجان با این همه ظرفیت و استعدادی که دارد نباید در قعر جدول قرار گیرد اما برخی از مشکلات نیز در کسب نتایج ضعیف نقش داشت که به آن اشاره شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر