logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۵۳۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
راشاد به موج رسا خبر داد

شهردار زنجان در خصوص انتصابات اخیر به اعضای شورا توضیح می‌دهد

شهردار-زنجان-در-خصوص-انتصابات-اخیر-به-اعضای-شورا-توضیح-می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شهردار زنجان در خصوص انتصابات اخیر به اعضای شورا توضیح می‌دهد.

عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جلسه غیرعلنی روز گذشته شورای شهر زنجان اظهار کرد: در این جلسه رئیس شورای شهر زنجان به موضوع تغییر و تحولات اشاره داشتند.

وی با بیان اینکه گویا برخی افراد که شهردار زنجان آنها را انتخاب کرده از برخی شهرها همچون قم، تهران و سبزوار بوده است، افزود: مقرر شده تا جلسه‌ای در این خصوص با حضور شهردار زنجان برگزار شود تا اعضای شورا سوالات خود را در مورد تغییر و تحولات این روزهای شهرداری زنجان مطرح کنند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه ما مخالف استفاده از مشاور نیستیم، خاطرنشان کرد: اعتقاد بر این است که مشاوران به صورت پروژه‌ای مورد استفاده قرار گیرند نه اینکه مشاوری به صورت دائم مورد استفاده قرار گیرد و ندانیم در چه حوزه‌ای مشاور خواهد بود.

وی با بیان اینکه خاطره خوشی از نوع اقدامات وجود ندارد و اعضای شورا نسبت به این موضوع سوالاتی زیادی دارند، گفت: جلسه اعضای شورا با شهردار زنجان به زودی برگزار می‌شود و همچنین قرار است نامه‌ای با امضا اعضا تنظیم و اعتراضات نسبت به انتصابات اخیر اعلام شود.

راشاد با تاکید بر اینکه اعضای شورا قصد دخالت در انتصابات را ندارند و قانون نیز این اجازه را نمی‌دهد، بیان کرد:  طبق توافقاتی که ما با شهردار زنجان داشتیم قرار بر این شده تا افراد توانمند مورد استفاده قرار گیرند که در این خصوص اینکه آیا این اتفاق افتاده یا نه منتظر توضیحات شهردار زنجان هستیم.

وی با بیان اینکه بنده به ثبات مدیریت معتقدم، مگر اینکه خلافش ثابت شود، عنوان کرد: شهردار زنجان بعد از انتخاب شدن کمیته‌ای تحت عنوان کمیته انتصابات تشکیل دادند که بر همین اساس برخی از نیروها ابقا، برخی جابه‌جا و به ظاهر قرار است برخی را نیز بیرون از استان بیاورند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تصریح اینکه باید منتظر پاسخ شهردار زنجان باشیم، اظهار کرد: تا برگزاری جلسه غیرعلنی در این خصوص هیچ نظری نمی‌توان در خصوص انتصابات اخیر شهردار زنجان داد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر