logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۵۳۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست فرمانداری سلطانیه:

ظرفیت ساخت 4 هتل در شهرستان سلطانیه وجود دارد/ خانه‌های گردشگری سلطانیه افتتاح می‌شود

ظرفیت-ساخت-4-هتل-در-شهرستان-سلطانیه-وجود-دارد-خانه‌های-گردشگری-سلطانیه-افتتاح-می‌شود

سرپرست فرمانداری سلطانیه با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان گفت: ظرفیت ساخت 4 هتل در شهرستان سلطانیه وجود دارد.

توحید سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه رویکرد دولت در شهرستان سلطانیه رشد و توسعه گردشگری است، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت شهرستان دو خانه گردشگری قابل بهره برداری داریم که یکی از آنها آماده بهره برداری بوده و دیگری تا پایان سال آماده می‌شود.

وی با بیان اینکه چهار درخواست جدید برای اقامتگاه بوم گردی در شهرستان سلطانیه داریم، افزود: با توجه به تسهیلاتی که برای توسعه اشتغال پایدار در نظر گرفته شده چهار میلیارد و 100 میلیون تومان برای مجموعه میراث فرهنگی پیش بینی شده که ما قصد داریم اقامتگاه‌های بوم گردی را در این شهرستان توسعه دهیم.

سرپرست فرمانداری سلطانیه به ایجاد بازارچه‌ صنایع دستی در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: مردم در عید نوروز این بازارچه‌ را مشاهده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ما به دنبال توسعه ظرفیت گردشگری شهرستان سلطانیه هستیم اما در مسیر با چالشها و مشکلاتی روبرو هستیم، گفت: ما در این شهرستان در برخی از زیرساختها مشکل داریم، به عنوان مثال معبد داش کسن جاده آسفالت نداشته و بقعه ملاحسن کاشی نیز آب ندارد که باید این مشکلات برطرف شود.

سلیمی با اشاره به اینکه نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی  در حوزه گردشگری این شهرستان هستیم، افزود: سرمایه‌گذاران استقبال آنچنانی نکرده‌اند اما تمام تلاش ما این است که با معرفی ظرفیت‌های بالای این  شهرستان سرمایه‌گذارانی را جذب کنیم.

وی در مورد ساخت هتل در این شهرستان نیز عنوان کرد: اقدامات اولیه در این خصوص انجام شده و با توجه به طرح توسعه ظرفیت ساخت چهار هتل در شهرستان سلطانیه وجود دارد که اقدام خاصی انجام نشده بود اما ما به دنبال پیگیری این موضوع هستیم.

سرپرست فرمانداری سلطانیه با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت گردشگری این شهرستان به نحو مطلوب استفاده کرد، اظهار کرد: خوشبخانه در شهرستان سلطانیه ما بناهایی داریم  که  برخی از آنها شهرت جهانی دارند که می‌توان با یک برنامه‌ریزی درست صنعت گردشگری را در این شهرستان رونق داد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر