logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
[ شناسه خبر : ۵۳۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در قالب طرح سپاس؛

4 هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر استان زنجان انجام می شود

4-هزار-دیدار-با-خانواده-شهدا-و-ایثارگر-استان-زنجان-انجام-می-شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در قالب طرح سپاس؛4 هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر استان زنجان طی سال جاری انجام می شود.

علی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; ، اظهار داشت: طرح سپاس یکی از برنامه‌های مهم در بنیاد شهید و امور ایثارگران محسوب می‌شود که با هدف دیدار از خانواده‌های شهدا، ایثارگران دوران دفاع‌ مقدس به طور مستمر برگزار می‌شود.  وی ادامه داد: هدف از برگزاری برنامه طرح سپاس تقدیر و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که بدانند جامعه و بنیاد شهید به یاد و قدردان خانواده‌های شهدا هستند و هرگز ایثارگری و رشادت‌های آنان را فراموش نخواهند کرد.   این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته 5 هزار و 500 دیدار در استان زنجان انجام گرفت،تصریح کرد: امسال به دلیل کمبود اعتبار پیش بینی می‌شود تا پایان سال به چهار هزار دیدار برسیم.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران بازدید و رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران است،خاطرنشان کرد: در همین راستا طرحی با عنوان طرح سپاس در دستور کار قرارگرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود:در این طرح از منزل خانواده‌های شهید و ایثارگران دیدار به عمل می‌آید.

کاظمی بیان داشت: طرح سپاس باهدف تکریم از خانواده‌های شهدا و جانبازان، گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای دیدار از خانواده‌های شاهد و ایثارگر انجام می‌شود.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورداحترام به خانواده شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: باید بدانیم امروزه اگر امنیتی در جامعه ما حاکم است حاصل تلاش‌ها و ازخودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است که جان‌برکف به میدان جنگ رفته و در این راه شهید شدند.

این مسئول ادامه داد: دیدار از این خانواده‌های معظم و رسیدگی به برخی امور در حد توانایی، کمترین کاری است که می‌توان برای این افراد انجام داد که امیدواریم با اجرای این‌گونه طرح‌ها یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و رشادت‌های آنان را برای همیشه در میان مردم و مسئولان زنده نگه‌داریم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر