logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۹
[ شناسه خبر : ۵۳۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان:

دستگاه ها و مسئولان باید در مقابل نقدها پاسخگو باشد/کشته سازی های اخیر در زنجان صحت ندارد

دستگاه-ها-و-مسئولان-باید-در-مقابل-نقدها-پاسخگو-باشد-کشته-سازی-های-اخیر-در-زنجان-صحت-ندارد

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان گفت: این کشور متعلق به همه ایرانیان است و خیلی ها ممکن است حرف ها و نقدهایی داشته باشند، دستگاه ها و مسئولان باید در مقابل نقدها پاسخگو باشد.

به گزارش موج رسا; سید بیوک موسوی در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان،اظهار داشت: مهمتر از رشد کمی دانشگاه ها،توجه به رشد کیفی است.

وی با بیان اینکه رشد کارهای خارق العاده پزشکی باید مورد توجه ویژه باشد، تصریح کرد: از کشورهای مختلف برای درمان پزشکی به پزشکان ما مراجعه می کنند،طرف از آمریکا می آید تا بخشی از بیماری خود را درمان کند، اما اینها دیده نمی شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در مراجعه به مطب برخی پزشکان متخصص متوجه می شویم که 40 تا 50 درصد بیماران  خارجی هستند، افزود: باید اینگونه اقدامات در نظام اسلامی دیده شود.

موسوی بیان داشت: اصل برگزاری این جلسات این است که فکر،اندیشه و برنامه سازمان ها اعلام و تصمیمات بر مبنای این بیانات و اندیشه ها تنظیم و شکل بگیرد.

وی گفت:لطف و ویژگی مثبت این است که مبتنی بر همه اندیشه ها و افکار باشد و بارها به عنوان یک خادم،سرباز  و کارمند کوچک انقلاب و نظام عرض کرده ام که از این فرصت ها برای اتحاد، همدلی، انسجام، هم افزایی و وفاق ملی بیشتر در سطح شهرستان ها و روستاها استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان افزود: بحث صدای واحد و موضوع واحد درست است اما باید اجازه دهیم همه صداها شنیده شود چرا که همه علاقه مندان و دوستداران نظام و انقلاب زیر چتر نظام اسلامی قرار گرفته اند.

موسوی با بیان اینکه امیدوارم روزی برسد همانگونه که مقام معظم رهبری در انتخابات فرمودند:" همه کسانی که دل در گرو ایران اسلامی دارند، بیایند شرکت کنند" همه کسانی که علاقه مند به ایران عزیز هستند،اگر هم نقدی به هر شخص و دولتی و دستگاهی دارند در این مجموع قرار بگیرند،در سایر موضوعات نیز این دید وسیع را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه این کشور متعلق به همه ایرانیان است و خیلی ها ممکن است حرف ها و نقدهایی داشته باشند،افزود: دستگاه ها و مسئولان باید در مقابل نقدها پاسخگو باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: این نقدها  فقط برای اجرائیون نیست و ممکن است خیلی از دستگاه های تصمیم گیر مورد نقد جدی تر قرار گیرند،چه تصمیم گیران و چه اجرا کنندگان باید پاسخگوی رفتارهای خود باشند.

موسوی با اشاره به اینکه در سخنان رهبری و رئیس جمهور این دیده شده است اما باید زمینه بیان این گفت و گوها  ایجاد شود، اینکه فقط عنوان کنیم بله، آنها بتوانند، بگویند، کجا بگویند؟افزود: اگر راهی برای گفتن نداشته باشند ممکن است در جاهایی که برای نظام معضل درست می شود، مطالب خود را بگویند که شایسته این نظام نیست و همه مردم دلخور می شوند و دودش هم به چشم همه می رود.

وی با بیان اینکه برای این انقلاب به دلیل محبوبیت و پایه های محکمی که در بین مردم،چه خانواده های شهدا و دلبستگان دارد،اتفاقی نمی افتد،افزود: اگر چه ممکن است چهار نفری حرکتی را انجام دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: لطف این موضوع به این است که شرایط را فراهم کنیم تا زمینه نقد و اعتراض قانونی بهتر فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان با اشاره به کشته سازی ها برخی رسانه ها از اتفاقات اخیر در زنجان،بیان داشت: خیلی ها خواستند در زنجان جریان کشته سازی راه بیندازند،طبیعی است که نمی گیرد چون دروغ بود،شهر زنجان یا شهرهای اقماری به گونه ای نیست که  چیزی را مخفی کنند،کسی در جریانی کشته شود و مخفی بماند، ممکن است بازهم بخواهند برای به انحراف کشاندن اذهان مردم فضا را مشوش کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: امیدوارم دستگاه های خبری خبر رسانی صریح را انجام دهند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر