logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۵۲۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی انجام شد؛

ثبت نام 300 زوج دانشجو در ازدواج دانشجویی زنجان/ 20 دی پایان مهلت ثبت نام

ثبت-نام-300-زوج-دانشجو-در-ازدواج-دانشجویی-زنجان-20-دی-پایان-مهلت-ثبت-نام

کارشناس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: در بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی تا کنون 300 زوج دانشجو ثبت نام کرده اند.

مجید امانلو امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: ثبت نام بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی از یکم دی ماه سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه علاقه مندان دارای شرایط می توانند تا 20 دی ماه سال جاری ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: امسال ازدواج دانشجویی مختص دانشجویانی است که از ابتدای مهر پارسال تا یک دی‌ماه امسال عقد کرده‌اند. 

این مسئول با اشاره به اینکه دانشجویان مپس از ثبت‌نام باید تا 30 دی‌ماه، مدارک خود را برای تأیید به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ارائه کنند، تصریح کرد: پس از تایید مدارک کاروان ها مشخص و زوجین به اردوی مشهد مقدس اعزام می شوند.

کارشناس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با بیان اینکه تا کنون 300 زوج در ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند، بیان داشت: در سال گذشته 850 زوج در این امر مشارکت کردند.

امانلو با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال نیز 900 زوج شرکت کنند، خاطرنشان کرد:دوره های آموزشی مجازی برای زوجین در سه مرحله قبل، حین و بعد از سفر به مشهد برگزار می شود.

وی افزود: این طرح در قالب جلسات آموزشی در اردوی در مشهد مقدس در نظر گرفته شده است که این اردوها، آموزشی، فرهنگی و تفریحی هستند.

این مسئول با بیان اینکه همه هزینه‌ اسکان و تغذیه به عهده نهاد رهبری است،گفت: تنها هزینه رفت و برگشت را داوطلبان باید پرداخت کنند.  

امانلو بیان داشت: شیوه‌های همسرداری درست، تربیت کودکان، وظایف زوجین در قبال هم در این دوره توسط اساتید مجرب ارائه می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر