logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۵۲۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در یک عمل خداپسندانه؛

مدالهای قهرمانی میثم نصیری به‌نفع زلزله زدگان کرمانشاه به فروش می‌رسد

مدالهای-قهرمانی-میثم-نصیری-به‌نفع-زلزله-زدگان-کرمانشاه-به-فروش-می‌رسد-

دریک عمل خداپسندانه میثم نصیری قهرمان ملی پوش کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران مدال‌های قهرمانی خود در رقابت‌های جهانی و آسیایی را به منظور کمک به ساخت مسکن برای زلزله‌زدگان کرمانشاه به فروش می‌رساند.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران بااشاره به اینکه با وقوع زلزله در کرمانشاه با جمع آوری کمک های مردمی از طریق این نهاد زمینه مشارکت اقشار مختلف برای کمک به آسیب دیدگان زلزله فراهم شد، اظهار کرد: کمک های غیرنقدی جمع آوری شده به صورت مستمر به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.

وی با بیان اینکه کمکهای نقدی جمع آوری شده به منظور ساخت مسکن برای زلزله زدگان هزینه می شود، افزود: برنامه ریزی شده است با مشارکت خیران زنجانی ۱۰۰واحد مسکونی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه ساخته شود.

صفری استفاده از ظرفیت های اقشار مختلف به منظور مشارکت در ساخت مسکن زلزله زدگان را از اقدامات این نهاد اعلام کرد و ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با قهرمانان ملی پوش زنجانی رشته های ورزشی کمپین انسانیت به منظور جذب مشارکت خیران زنجانی برای کمک به ساخت مسکن زلزله زدگان استان کرمانشاه راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار تشکیل این کمپین میثم نصیری قهرمان ملی پوش در اقدامی ارزشمند مدالهای قهرمانی خودرا به نفع زلزله زدگان استان کرمانشاه به فروش می رساند، گفت: امیدواریم بااستقبال خوب خیران زنجانی از این کار خداپسندانه زمینه کمک به ساخت مسکن برای زلزله زدگان استان کرمانشاه از این طریق نیز فراهم شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر