logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۵۲۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یادداشت/

نفوذی‌های رجزخوان در خیابان‌های زنجان

نفوذی‌های-رجزخوان-در-خیابان‌های-زنجان

نفوذی‌های رجزخوان در بین مردم  که همواره به دنبال ماهی گرفتن از آب گل‌آلود هستندبا  برنامه‌ریزی‌های شبکه‌های معاند به رجزخوانی در خیابان های زنجان پرداختند.

به گزارش سرویس سیاسی موج رسا; خیابان‌های مرکزی شهر زنجان دیروز شاهد حضور مردم مطالبه گری بود که نسبت به وضعیت نابسامان اقتصادی جامعه معترض بودند و آمده بودند تا صدای اعتراض‌های خود را به گوش مردم برسانند اما بازهم عده‌ای نفوذی با ملتهب کردن فضا اعتراضات را به سمت آشوب خیابانی و تحریک نیروهای نظامی پیش بردند.

شبکه‌های خبری بی‌بی‌سی فارسی و بالاترین نیز بلافاصله با تیتر خبری " زنجان به پا خواست" با کمک نفوذی‌های خود در بین مردم تصاویر و کلیپ‌های مغرضانه خود را در سایت‌های خود منتشر کرد و بار دیگر نشان دادند که حامی فتنه و فتنه‌گری هستند.

جالب است که این شبکه‌ها هیچ‌گونه اشاره‌ای به اهانت‌هایی که به نیروی‌های نظامی شد نکرده و یک‌طرفه قاضی میدان شده و از تلاش این نیروها برای آرام کردم فضا با عنوان حمله به مردم یادکرده است که این نیز نشان از تلاش آنان برای جدایی بین مردم و نظام است.

این اقدامات دقیقاً شبیه همان دست و پا زدن‌های فتنه‌گرانی است که سال 88 به بهانه تقلب مردم را به خیابان‌ها کشاندند تا شاید بتوانند نظام را سرنگون کنند که مکر و حیله آن‌ها به خودشان بازگردانده شد و امروز هم این اخلال گران دست‌پرورده همان‌هایی هستند که نقشه آن‌ها نقشه بر آب شد و امروز برای جبران ابروی ازدست‌رفته خود بار دیگر دست‌به‌کار شده‌اند.

اما در بین مردم عادی جامعه کم‌تر شهروند مطالبه گری را می‌توان پیدا کرد که برای بیان مطالبات خود به دنبال آسیب زدن به کسب‌وکار مردم جامعه باشد و اعتراض خود به وضعیت بد اقتصادی جامعه را با تخریب اماکنی که محل کسب درآمد و تأمین معیشت عده‌ای از مردم جامعه هستند به گوش مسئولان برساند.

این نفوذی‌های رجزخوان در بین مردم همان بازماندگان تشکل‌ها و سازمان‌های دست‌نشانده‌ای هستند که همواره به دنبال ماهی گرفتن از آب گل‌آلود هستند و برنامه‌ریزی‌های شبکه‌های معاند را در شهرهای مختلف به اجرا درمی‌آورند.

اعتراض به عدم احقاق حقوق اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حق تک‌تک مردم جامعه هست ولی راه‌کار آن آتش زدن بانک‌ها و یا شکستن شیشه‌های مغازه‌ها و یا ایجاد ترس در بین اقشار مختلف جامعه نیست و هر کس به این کار اقدام کند قطعاً مهره دشمن به‌حساب آمده و در زمین دشمن هم‌بازی خواهد نمود.

اما دراین‌بین مردم نیز باید هوشیار باشند و با هر فراخوانی به میدان نروند، باید ببینند کسی که آن‌ها را به تجمع دعوت می‌کند چه کسی است؟ آیا او را قبول دارند، آیا فرد سیاسی مورد اعتماد و یا فرد شناخته‌شده‌ای است؟ و باید به این فکر کرد که آیا این فضایی که برای این اعتراضات آماده‌شده است به نفع جامعه هست یا نه؟

مردم فهیم شهر زنجان نیز نباید در دام افرادی که قصد دارند اعتراضات را به اغتشاش بکشانند گرفتار شوند و مطالبات نباید اجازه دهند که مطالبات معیشتی و ضد فساد و گرانی آن‌ها به وسیله‌ای برای کمک آغاز به اغتشاشات خیابانی توسط نفوذی‌های رجزخوان توخالی شود.

قطعاً در روزهای آینده نیز این نفوذی‌ها به فکر جولان دادن در مکان‌های عمومی خواهند بود که با توجه به تعداد اندک آن‌ها انتظار می‌رود در چنین شرایطی مردم از اجتماع جهت تماشای این چنین اقداماتی نیز دوری کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر