logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۴
[ شناسه خبر : ۵۲۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 8 دقیقه ]
معاون سیاسی سپاه:

برخی نامه های سرگشاده به رهبری از جنس نامه های قبل از سال 88 است /برخی ها در توهم اینکه مردم آنها را قهرمان می دادند،نباید بمانند

برخی-نامه-های-سرگشاده-به-رهبری-از-جنس-نامه-های-قبل-از-سال-88-است-برخی-ها-در-توهم-اینکه-مردم-آنها-را-قهرمان-می-دادند،نباید-بمانند-

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی نامه های سرگشاده به رهبری از جنس نامه های قبل از 88است که این ممکن است دشمن را به طمع بندازد.

به گزارش موج رسا،رسول سنایی راد در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در زنجان،اظهار داشت: مراسم های گرامیداشت محرم مردم زنجان،احیای نمادهای غیرت عاشورایی غواصان دریا دل در دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه 9 دی خروجی روشنگری مقام معظم رهبری بود،افزود: با وجود اینکه دشمنان نظام اسلامی با راهبردهای مختلفی به صحنه آمده بودند تا نقشه های خود را عملی کنند، فتنه سال 88 طرحی برای عبور از نظام اسلامی از سوی آمریکا بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حضور برخی عناصر داخلی در فتنه انگیزی علیه نظام اسلامی طمع بیگانه و ضد انقلاب را که طی 20 سال طراحی شده بود،بیشتر کرد.

سردار سنایی راد با بیان اینکه هنگامی که دشمنان نظام اسلامی دریافتند با طراحی جنگ نظامی توان مقابله با نظام اسلامی را ندارند، خاطرنشان کرد: به دنبال این ایده بودند که در قالب یک ماجرای انقلاب رنگی که در چند کشور تمرین شده بود،در نظام اسلامی پیاده سازی کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال 88 قدرت طلبی برخی از خواص این فرصت را برای دشمنان پیش آورد،افزود: شرح مسئولیت در نظام اسلامی اگر بر خدمت باشد دعوای سیاسی معنایی ندارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نظام اسلامی برای تاسیس در داخل و خارج از کشور 220 هزار شهید داد،گفت: برخی ها در فتنه 88 فراموش کردند ما از برخی از آرمان ها در سطوح بالا عبور کرده ایم  و شیفتگان خدمتیم نه تشنه قدرت و به همین دلیل به نفع ایده انقلاب رنگی، نماد تراشی کردند.

سردار سنایی راد با بیان اینکه در سال 88 پای صندوق رای و زمانی که هنوز مردم رای می دادند،گفتند اگر فلانی رای نیاورد به خیابان ها بریزید،افزود:گروهی که آمدند نمی توان گفت که همگی مشکل داشتند،کسی که می دانست جزو قوانین انتخابات این است که باید منتظر باشد تا نتیجه اعلام شود،اگر نتیجه هم مخدوش است باید با روش قانونی پیگیری کرد، در حالی که هنوز آرا در حال شمارش بود،طرف خودش را برنده قطعی اعلام و فراخوان برای برگزاری جشن داد.

وی بیان داشت: لذا برخی از کسانی که به وی رای داده بودند،دارای مسئولیت می دانستند، فکر کردند،اتفاقی رخ داده است و از روز بعد از انتخابات تعداد کثیری به میدان آمدند و آمریکایی فکر کردند که نباید این روند ادامه نداشته باشد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دنبال این بودند که ماکت و مدل انقلاب را علیه انقلاب معرفی کنند به همین دلیل کشته ها را شهید می نامیدند و تلاش می کردند تعداد کشته شدگان را به 72 تن برسانند که نماد مقدسی بود چرا که می دانستند که نمی شود،با زبان ضد انقلابی کار ضد انقلابی کرد،بایستی مردم را فریب داد و از ادبیات انقلاب به عنوان آنتی تز علیه انقلاب استفاده کرد و از این جریان به عنوان جنبش سبز یاد می کردند.

سردار سنایی با اشاره به اینکه سفارتخانه انگلیس فعال شد و دو عنصر وابسته به این وزارتخانه دستگیر شدند،افزود:آنها ماموریت دریافت کرده بودند تا راهنمایی کنند،منافقین نیز به میدان آمدند،86 نفر از افراد دستگیر شده سابقه نفاق داشتند.

وی با بیان اینکه اگر چه خانم پور آقایی زنده بود اما مراسم تحریم گرفته و برخی از فتنه گران برای فاتحه خوانی رفتند،در اینجا مقام معظم رهبری بار خیلی ها را بر دوش کشیدند خیلی ها باید به شفاف شدن فضا کمک می کردند، چرا که فضا غبار آلود بود و تشخیص خیلی سخت بود،بهترین فتنه گر داخلی است که هم در زمان حضرت علی (ع) اینگونه بود و در سال 88 هم اینگونه شد.

وی گفت:مقام معظم رهبری بصیرت افزایی را با بردباری تمام پیشه کرد تا چهره اینها روشن روشن شود قانون شکنی در حالی که می توانستند از شیوه های قانونی استفاده کنند،راه حل فتنه گران بود و  دنبال ابطال رای بودند و به بازشماری رای قانع نبودند، رهبری از رای مردم دفاع کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) بعدها فرمود من از اول با بنی صدر مخالف بودم اما وقتی رای آورد، امام قبول کرد،بعدها با منافقین وصل شد و به آن عاقبت شوم دچار شد.

سردار سنایی راد بیان داشت: نگاه بلند امام و رهبری حفظ افراد در درون نظام اسلامی است اگر چه برخی ها از این موضوع سوء استفاده می کنند، در فتنه 88 این سوء استفاده انجام شد،دشمن طمع کرد که ایران استعداد پیاده شدن انقلاب رنگی را دارد.

وی با بیان اینکه ولایت باطل سحر است و هر گونه نفاق را رفع می کند، بیان داشت: در اینجا مردم عاشورایی و فدایی شکست ناپذیر می شوند، دشمن فهمید نظام پشتوانه قوی دارد و مردم با شور انقلابی از جنس 19 دی سال 56 و  22 بهمن سال 57 بودند و در مقابل این طوفان چیزی دوام نیاورد و فتنه شکسته شد و پایان فتنه در 9 دی بود.

وی با بیان اینکه پس از شکست داعش در منطقه آنها احساس می کنند سیلی محکمی خورده اند،افزود: این روزها اتفاقاتی می افتد که ظاهرش اعتراضات اجتماعی است اما شعارها ساختارشکنانه است و در مسیر جریانی سوار بر موج می شود که بوی سلطنت طلبی از آن می آید.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: الان منافقان و سلطنت طلبان در این اعتراضات در پیوند با آل سعود به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و ابتدای کار ماجرا یک چیزی است و با گذشت زمان نشان می دهد که ساماندهی شده است که به سوی سیاسی شدن و  ساختار شکنی با شعارهای زشت سلطنت طلبانه می برد.

سردار سنایی راد خاطرنشان کرد: امروز شعار می دهند شاید برخی از خواسته ها منطقی باشد اما باید شیوه اعتراض منطقی باشد،دراین ماجرا وقتی ضد انقلاب به میدان می آید ترامپ هم ابراز خوشبختی می کند در حالی که وی به جغرافیای ایران نگاه منفی دارد و خلیج فارس ما را هم خلیج عربی می داند.

وی ادامه داد:وقتی ترامپ حمایت می کند باید حواس برخی جمع باشد، یکی از زمینه های این وضعیت قدرت طلبی عده ای از خواص است که برای بازگشت به قدرت و در رویای بازگشت به قدرت به هر طریقی عمل کرده و بست نشینی می کنند،برخی نامه های سرگشاده به رهبری از جنس نامه های قبل از 88است که این ممکن است دشمن را به طمع بندازد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این ماجرا باید او بداند همانگونه در 9 دی احدی پیوند اخوت نبسته اند و این نشان می دهد که نباید در افراد ماند، ملاک ما عمل امروز افراد است نه پیشینه آنها و این برای همه است و فقط برای سران فتنه دیروز نیست، برخی ها در توهم اینکه مردم ما را قهرمان می دادند،نباید بماند،  مردم به رفتار خوب در گذشته روی خوش نشان دادند و آنهم به این دلیل بالا بودن تابلوهای انقلابی بود و آنهم به دلیل رویکرد بود نه شخص و امیدواریم به برکت بصیرت برآمده از 9 دی از این مرحله عبور کنیم.

وی گفت: چنگ انداختن به وجاهت نظام از سوی کسانی که اعتبارشان برآمده از نظام است، دردناک است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به بیانی از امام علی (ع) اظهار داشت: از دیدگاه حضرت علی (ع)،هنگامی که فتنه روی می دهد،گرد و غبار نمی گذارد حق را بشناسید، وقتی فتنه گران میدان را رها می کنند، فتنه بودن فتنه خود را نشان می دهد.

حجت الاسلام علی متین با بیان اینکه در ادامه حضرت علی (ع) می فرمایند:"مردمی که تماشاگر صحنه فتنه بودند، آگاه می شوند و می دانند چیزی که رخ داد فتنه بوده و با بصیرت حق را تشخیص می دهند".

وی ادامه داد: این بیان حضرت امیر در واقع به کسی مربوط است که آن فرد فاقد بصیرت باشد همانگونه که در هوای مه آلوده خودروها توان حرکت ندارند اما خودرویی که مه شکن داشت، در مه راه می رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: امام علی (ع) می فرمایند:"اگرچه شیطان و حزب شیطان باهم جمع شدند تا فتنه کنند، اما من علی بصیرت دارم و نتوانستند حقیقت را بر من بپوشانند.

وی برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی را بازخوانی فتنه 88 عنوان کرد و گفت: این بازخوانی موجب می شود تا فتنه را بیشتر شناخته و برای رفتن به سوی آینده از آن استفاده کنیم.

حجت الاسلام متین خاطرنشان کرد: ما اگر از گذشته خود با خبر بودیم همراه خود تجهیزات داشتیم، در این صورت مشابه آن چه اتفاق افتد یا خواهد افتاد، نمی گذاریم انقلاب از حرکت بایستد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر