logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۵۲۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان زنجان مطرح کرد

پیش‌بینی کسب بیش از 15 مدال در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا/ لزوم حمایت دستگاه‌های متولی از ورزش جانبازان و معلولان زنجان

پیش‌بینی-کسب-بیش-از-15-مدال-در-بازیهای-پاراآسیایی-جاکارتا-لزوم-حمایت-دستگاه‌های-متولی-از-ورزش-جانبازان-و-معلولان-زنجان

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان زنجان از پیش‌بینی کسب بیش از 15 مدال در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا خبر داد.

مهدی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه برای کسب سهمیه بیشتر در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا تلاش می‌کنیم، اظهار کرد: ما در رشته‌های بسکتبال با ویلچر آقایان و بانوان، دو و میدانی، والیبال نشسته بانوان، تیراندازی، وزنه برداری، فوتبال هفت نفره و چند ورزش دیگر شانس حضور داریم.

وی با بیان اینکه انتخاب افراد برای حضور در بازیهای پاررآسیایی هنوز قطعی نشده است، ابراز کرد: در حال حاضر انتخابی‌های تیم ملی برخی از رشته‌ها از جمله بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته در حال برگزاری است.

رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به اینکه انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات پاراآسیایی تا اردیبهشت ماه قطعی می‌شود، خاطرنشان کرد: در برخی از رشته‌ها باید منتظر دستورالعمل‌های مسابقات باشیم.

وی با اشاره به شانس کسب مدال ورزشکاران استان زنجان در این بازیها بیان کرد: پیش‌بینی ما این است که بتوانیم بالای 15 مدال در این بازیها کسب کنیم.

مرادی با بیان اینکه برای موفقیت در این بازیها نیازمند حمایت مالی هستیم، گفت: ما برای ورزش جابنازان و معلولان تنها یک مجموعه را در اختیار داریم که در این راستا انتظار حمایت بیشتر داریم.

وی به حمایت شرکت کالسمین از بسکتبال با ویلچر زنجان اشاره و عنوان کرد: هر چند ما تیم را از دست دادیم اما حمایت این شرکت از تیم جای امیدواری دارد.

رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولان استان زنجان اظهار کرد: انتظار ما این است دستگاه‌های متولی، اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان امکانات بیشتری در اختیار ورزشکاران ما قرار دهند تا آنها بدون دغدغه تنها به فکر ورزش بوده و بتوانند به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر