logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۵۲۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

منابع مالی افزایش وام ازدواج به 15 میلیون تومان‌ پیش‌بینی شده است/ نمایندگان به صورت جدی پیگیر تصویب این طرح هستند

منابع-مالی-افزایش-وام-ازدواج-به-15-میلیون-تومان‌-پیش‌بینی-شده-است-نمایندگان-به-صورت-جدی-پیگیر-تصویب-این-طرح-هستند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به موضوع افزایش وام ازدواج گفت: منابع مالی افزایش وام ازدواج به 15 میلیون تومان تعریف شده است.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به احتمال افزایش وام ازدواج به 15 میلیون تومان اظهار کرد: بنده به همراه تعداد از نمایندگان پیشنهاد کننده افزایش وام ازدواج به 15 میلیون تومان بودیم که این موضوع در کمیسیون اجتماعی موافقان زیادی دارد.

وی با بیان اینکه این موضوع قرار است در کمیسیون تلفیق نیز بررسی شود، عنوان کرد: بعد از تصویب این موضوع در کمیسیون تلفیق در صحن علنی نیز مطرح خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منابع برای افزایش وام ازدواج پیش بینی شده است، ابراز کرد: دولت منابع وام ازدواج را در بودجه 97 تا 10 میلیون تومان منابع پیش بینی کرده بود که ما با افزایش به 15 میلیون منابع را نیز تعریف کرده‌ایم.

وی بیان کرد: با توجه به اوضاع اقتصادی کشور وام ازدواج 10 میلیون تومان نمی‌تواند مشکلات زوجهای جوان را برطرف کند که ما امیدواریم با تصویب این طرح در صحن علنی مجلس شاهد افزایش آن باشیم.

بیگدلی با بیان اینکه به نظرم 15 میلیون نیز مبلغ زیادی برای یک ازدواج متوسط نیست، افزود: تمام تلاش‌مان را برای تصویب طرح به کار خواهیم گرفت چرا که این افزایش را لازم می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه ازدواج جوانان یکی از مشکلات اساسی کشور ما است، تصریح کرد: دغدغه نمایندگان نیز کمک به ازدواج است که در این راستا باید مشوقهایی ایجاد شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر