logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۹
[ شناسه خبر : ۵۲۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان:

وجود 511 هکتار بافت فرسوده در استان زنجان/ برخی از مناطق مسکونی زنجان توان تحمل زلزله 5 ریشتری را ندارد

وجود-511-هکتار-بافت-فرسوده-در-استان-زنجان-برخی-از-مناطق-مسکونی-زنجان-توان-تحمل-زلزله-5-ریشتری-را-ندارد

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به بافت‌های فرسوده در زنجان گفت: برخی از مناطق مسکونی زنجان توان تحمل زلزله 5 ریشتری را ندارد.

به گزارش موج رسا; صفی‌الله کرامتی در نشست تخصصی تحلیلی زلزله‌های اخیر کشور با اشاره به وقوع زلزله‌های بزرگ در کشور اظهار کرد: بعد از سال 42 تاکنون پنج زلزله بزرگ در کشور اتفاق افتاده که این زلزله‌ها آسیب‌های جدی را به مردم وارد کرده است

وی ابراز کرد: با تجاربی که از زلزله‌های گذشته به دست آمده توانستیم تصمیمات خوبی در زلزله کرمانشاه گرفته شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به وجود 511 هکتار بافت فرسوده در شهر زنجان بیان کرد: برخی مناطق مسکونی  در شهر زنجان توان تحمل زلزله 5 ریشتری را ندارد.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه‌های ایمنی در برابر زلزله گفت: متاسفانه استقبال مردم با وجود اینکه روزانه چهار ساعت این نمایشگاه دایر است، خیلی کمرنگ است.

کرامتی بیان کرد: در استان زنجان نیز تاکنون 18 نوع آسیب تجربه شده که نیاز است نسبت به آموزش همگانی در رابطه این آسیب‌ها اقدام شود.

وی به لزوم آموزش مردم توسط سمن‌ها تاکید و عنوان کرد: ابتدا باید دانش چگونگی رفتار در زمان زلزله به مردم آموخته شود تا مردم بتوانند به درستی بایکدیگر رفتار کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان تصریح کرد: در روز اول 70 نفر نیروی امدادی از استان زنجان به کرمانشاه اعزام شدند و پس از آن بالگرد و ماشین‌آلات به منطقه اعزام شدند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر