logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۵
[ شناسه خبر : ۵۲۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
به همت بسیج هنرمندان زنجان؛

نمایشگاه خط نقاشی در زنجان افتتاح شد

نمایشگاه-خط-نقاشی-در-زنجان-افتتاح-شد

به همت بسیج هنرمندان زنجان؛نمایشگاه خط نقاشی آثار هنری یکی از اعضای بسیج هنرمندان در زنجان افتتاح شد.

به گزارش موج رسا; نمایشگاه خط نقاشی فاطمه عبدالهی از هنرمندان عضو بسیج هنرمندان زنجان شامگاه دیروز آغاز به کار کرد و قرار است این نمایشگاه تا 7 دی ماه سال جاری در معرض دید علاقه مندان قرار گیرد.

فاطمه عبدالهی در حاشیه بازگشایی این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: نمایشگاه انفرادی خط نقاشی هر روز از ساعت 19 تا 13 صبح و 16 تا 20شب آماده بازدید علاقه مندان است.

وی با بیان اینکه نام گروه هنری من با عنوان فال به معنای پاییز رنگارنگ است،گفت: در همه آثار از رنگ ها و تکنیک های مختلف استفاده شده است.

این هنرمند زنجانی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در قالب خط نقاشی به ارائه آثاری در زمینه های طراحی اسلیمی، گل های شاه عباسی و شعرهای مولانا پرداخته است، بیان داشت:آثار ارائه شده سفارشی از کشور خارجی است که تلاش شد قبل از انتقال به صورت نمایشگاهی در معرض دید علاقه مندان قرار گیرد.

عبدالهی خاطرنشان کرد: این ششمین نمایشگاه است که برگزار می کنم و در هر دوره تلاش کرده ام تا سبک های مختلف ارائه دهم.

وی گفت: تا کنون نمایشگاه های گروهی و انفرادی داشته ام اما سبک و تکنیک آثار ارائه شده در این نمایشگاه بدون کپی برداری و خلاقیت ذهنی خودم است.

این هنرمند زنجانی با اشاره به حمایت های بسیج هنرمندان زنجان در نصب بنر، پوستر و تابلوهای این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: بسیج هنرمندان حمایت های مورد نیاز را انجام داده است.

عبدالهی برگزاری نمایشگاه تابلوهای برجسته با ملیله را آثار نمایشگاه بعدی خود عنوان کرد و افزود: ضروری است مسئولان فرهنگی از نظر مالی به هنرمندان کمک کرده و همکاری لازم را داشته باشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر