logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۵۱۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با افتتاح بیمارستان 220 تختخوابی خدابنده؛

80 درصد مشکلات بهداشت و درمان مردم خدابنده حل می شود

80-درصد-مشکلات-بهداشت-و-درمان-مردم-خدابنده-حل-می-شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با افتتاح بیمارستان 220 تختخوابی خدابنده؛80 درصد مشکلات بهداشت و درمان مردم خدابنده حل می شود.

احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: شهرستان خدابنده در زمینه طرح تحول سلامت برخوردارترین شهرستان استان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه بیشترین منابع طرح تحول سلامت به این شهرستان اختصاص یافته است، ادامه داد:خدابنده نسبت به شهرستان های کشور در رتبه پایین از نظر بهداشت و درمان قرار داشت.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در چند سال اخیر توجه بیشتری به بحث بهداشت و درمان در شهرستان شده است،افزود: بالای 70 درصد خانه های بهداشت این شهرستان یا نوسازی شده و یا احداث شده است و مابقی نیز تا آخر سال به اتمام می رسد.

بیگدلی با اشاره به اینکه طی یکی دو سال گذشته توجه ویژه ای به بخش بهداشت و درمان شده است، بیان داشت: در چهار نقطه این شهرستان مرکز جامع بهداشتی در حال احداث است تا نیازهای اولیه مناطق تامین شود.

وی با بیان اینکه این مراکز جامع تا دهه فجر به بهره برداری می رسد،تصریح کرد: متاسفانه در بخش درمان هنوز کمبود داریم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود ارتقای رتبه تنها بیمارستان خدابنده و تلاش هایی که در این زمینه انجام شده است،بخش درمان با مشکلاتی مواجه است.

بیگدلی با اشاره به احداث بخش اورژانس و بخش زنان و زایمان این بیمارستان، افزود:بخش زنان و زایمان این بیمارستان جزو چند بخش مطلوب در کشور است.

وی با بیان اینکه بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان نیز به زودی به بهره برداری می رسد،گفت: وزیر بهداشت چندین بار در منطقه حضور یافت که نتیجه حضور هاشمی موجب ارتقای بخش بهداشت این شهرستان شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیشترین کمبود این شهرستان را در حوزه درمان کمبود تعداد تخت های بستری عنوان کرد و افزود: در سال 95 مجوز احداث بیمارستان 220 تخت خوابی اخذ شد.

بیگدلی با بیان اینکه با توجه به اینکه دولت تصمیمی برای احداث پروژه های جدید نداشت اما با توجه به نیاز استان به نتیجه رسید،ادامه داد: قرار داد این پروژه با پیمانکار نهایی شده است که دهه فجر کلنگ زنی می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر