logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۵۱۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در جلسه هماهنگی برنامه‌های 9 دی زنجان عنوان شد؛

رسانه ها حماسه 9 دی را تبیین کنند/ حفظ جمهوری اسلامی بزرگترین معروف

رسانه-ها-حماسه-9-دی-را-تبیین-کنند-حفظ-جمهوری-اسلامی-بزرگترین-معروف

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مردم برای خلق حماسه بزرگ 9 دی هزینه‌های هنگفتی را متحمل شدند و ضروری است رسانه ها این حماسه را به نحو مطلوبی تبیین کنند.

به گزارش موج رسا; سید سعید حسینی در جلسه هماهنگی برنامه‌های 9 دی استان زنجان حماسه 9 دی را جلوه بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری ملت ایران عنوان کرد و اظهار داشت:وظیفه رسانه‌ها در زمینه تبیین این حماسه بسیار سنگین است.

وی با بیان اینکه این یوم‌الله نباید هیچ وقت از ذهن مردم فراموش شود،خاطرنشان کرد: باید حضور باشکوه مردم در این حماسه عظیم برای مردم تببین شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در روز 9 دی ماه اقشار مختلف مردم حمایت خود را از ولایت فقیه نشان دادند، افزود: مردم با این حضور گسترده نشان دادند که مدافع امام و انقلاب هستند.

وی حماسه ۹ دی را جلوه بصیرت افزایی و ولایت‌مداری ملت ایران عنوان کرد و گفت:۹ دی نمایش بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی، غیرت دینی و انقلابی مردم  بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برضرورت  تبیین و تعمیق حماسه 9 دی تاکید کرد و گفت: مردم برای خلق حماسه بزرگ 9 دی هزینه‌های هنگفتی را متحمل شدند.

در ادامه نیز سرپرست خبرگزاری فارس در استان زنجان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز حماسه تاریخی 9 دی‌ماه اظهار داشت: خبرگزاری فارس نیز آمادگی همکاری در راستای هرچه باشکوه برگزار شدن حماسه 9 دی را دارد.

قنبر رسولی با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس آمادگی انتشار مطالب موضوعی 9 دی را برای تببین و روشنگری بیشتر این مبحث دارد، افزود: انتشار این موضوعات موجب آگاهی بیشتر مردم پیرامون حماسه 9 دی و فتنه سال 1388 خواهد شد.

"حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری" مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: 9 دی متاثر از روح عاشورایی بوده و جنس این حماسه هیئتی و ولایی است.

وی با بیان اینکه حفاظت و حراست از دستاوردهای 9 دی ضروری است، خاطرنشان کرد: در زنجان، باید مدیریت صحنه صورت گیرد، خیلی حرف است که قبل از 9 دی یک فتنه گر در دانشگاه زنجان سخنرانی کند.

این مسئول خاطرنشان کرد:حماسه 9 دی یک جهاد تبیینی تکلیفی و مورد تأکید مقام معظم رهبری است و هر کس از تربیون و منبر خود وظیفه دارد ابعاد آن را تبیین کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه جنس فتنه 1388 چیزی نبود که بتوان با ابزار نظامی آن را سرکوب کرد،بیان داشت: این فتنه با حضور مردم سرکوب شد.

حجت الاسلام صفی یاری تاکید کرد: بزرگترین معروف حفظ جمهوری اسلامی است و بزرگترین منکر نیز خدشه آوردن به حیثیت نظام است.

وی با بیان اینکه در سال 1388 قریب به 399 اتاق فکر برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی طراحی شده بود، افزود: با عنایت خداوند و یاری سیدالشهدا (ع)و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این فتنه سرکوب شد.

این مسئول تطهیر چهره فتنه ‌گران را از اهداف برخی عنوان کرد و گفت:در زنجان نیز این امر وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: همه کسانی که در فتنه مملکت را به هم ریختند و شکاف بین رهبری و ملت و بین بدنه ملت راه انداختند، حالا مدعی وحدت هستند. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر