logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۵۱۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل توانیر در زنجان:

صنعت برق کشور به خود اتکایی کامل رسیده است/ استان زنجان ظرفیت بالایی در تولید برق دارد

صنعت-برق-کشور-به-خود-اتکایی-کامل-رسیده-است-استان-زنجان-ظرفیت-بالایی-در-تولید-برق-دارد

مدیرعامل توانیر با اشاره به وضعیت تولید و صادرات برق در کشور گفت: صنعت برق کشور به خود اتکایی کامل رسیده است.

به گزارش موج رسا; آرش کردی امروز در آیین معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان با اشاره به اینکه کشور ما در صنعت برق توانایی‌های زیادی دارد اظهار کرد: امسال نیز توانستیم بدون مشکل فصل تابستان را که بیشترین پیک مصرفی در سال را دارد پشت سربگذاریم.

وی شرکت برق منطقه‌ای زنجان را یکی از شرکت‌های قابل اتکا در کشور عنوان کرد و افزود: شرکت برق منطقه‌ای زنجان توانسته است همگام با سیاست‌های کشور پیش بیاید.

مدیرعامل توانیر با اشاره به انتخاب استان زنجان به عنوان قطب برق و الکترونیک کشور بیان کرد: این انتخاب یکی از مصوبات ریاست جمهوری به استان زنجان بوده و این امر نیز به دلیل داشتن ظرفیت‌های مناسب در این استان انجام شده است.

وی با اشاره به حساست حوزه صنعت برق در کشور گفت: این حوزه یکی از حوزه‌های حساس بوده و در حال حاضر نیز در حال ورود به تکنولوژی‌های جدید و به روز هستیم.

کردی به خود اتکایی کشور در صنعت برق اشاره و ابراز کرد: در حال حاضر توانستیم در صنعت تولید برق به خود اتکایی کاملی برسیم و رتبه برتر بین‌المللی را کسب کنیم.

وی خاطر نشان کرد: رسیدن به خود اتکایی و کسب رتبه برتر بین‌المللی نشان می‌دهد که این اقدامات با برنامه‌ریزی مدونی کسب شده است.

مدیرعامل توانیر انرژی برق را یکی از انرژی‌های ارزان در کشور عنوان کرد و افزود: انرژی برق در ایران در مقایسه با سایر کشور بسیار ارزانتر ارائه می‌شود.

وی به ظرفیت صنعت برق منطقه زنجان اشاره و ابراز کرد: با وجود ظرفیت بالای استان زنجان در تولید برق انتظارات نیز از این استان افزایش یافته است.//ع

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر