logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴
[ شناسه خبر : ۵۱۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان اعلام کرد

زمینه‌های فعالیت سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای و فرانسوی در زنجان/ از توسعه صنعت کاغذ تا سرمایه‌گذاری در حوزه برق

زمینه‌های-فعالیت-سرمایه‌گذاران-ترکیه‌ای-و-فرانسوی-در-زنجان-از-توسعه-صنعت-کاغذ-تا-سرمایه‌گذاری-در-حوزه-برق

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر فصل عملیات عمرانی سپری شده اما در آینده نزدیک حضور سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای و فرانسوی در زنجان عملیاتی می‌شود.

فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه نجات اقتصاد کشور در سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: اقتصاد استان زنجان نیز با سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار رونق می‌گیرد و در این راستا همه تلاش مسئولان اجرایی استان و نمایندگان باید به این موضوع معطوف شود.

وی با بیان اینکه باید فضای استان را برای جذب سرمایه‌گذار مهیا کنیم، عنوان کرد: سفرهایی که ما به فرانسه و ترکیه داشتیم در جهت ترغیب سرمایه‌گذاران برای حضور در استان زنجان بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به مذاکراتی که ما در این کشورها داشتیم قرار است در حوزه‌های تولید محصولات بهداشتی، توسعه صنعت کاغذ، صنایع معدنی و صنعت خودروسازی سرمایه‎‌گذاری‌های در استان صورت گیرد.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در حوزه برق خاطرنشان کرد: در حال حاضر فصل عملیات عمرانی سپری شده اما تلاش ما این است تا در آینده نزدیک این سرمایه‌گذاری‌ها عملیاتی شود.

احمدی با بیان اینکه امیدواریم فضای سرمایه‌گذاری در کشور بهبود یابد، گفت: علی رغم اینکه بودجه امسال یکسری نقاط قوتی دارد اما به دلیل اینکه بخش عمده بودجه توسط بخش اجرایی کشور تحت عنوان هزینه‌های جاری بلیعده می‌شود به همین دلیل با این بودجه‌ها اتفاق خاصی در توسعه کشور رخ نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: بارها به صراحت اعلام کرده‌ایم که بیش از 90 درصد بودجه صرف هزینه‌های جاری می‌شود، بزرگ بودن بدنه دولت هزینه‌های جاری را افزایش داده و بهره‌وری نیز پایین است.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به پایین بودن رتبه کسب و کار ایران اظهار کرد: راه نجات اقتصاد کشور توجه به اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر