logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸
[ شناسه خبر : ۵۱۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر‌داد

کاهش 5.67 درصدی مصرف آب زنجانی‌ها در زنجان

کاهش-5.67-درصدی-مصرف-آب-زنجانی‌ها-در-زنجان

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به میزان مصرف آب در زنجان گفت: مصرف آب در زنجان 5.67 درصد کاهش یافته است.

علیرضا جزء قاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; میزان مصرف مشترکین 21 شهر استان زنجان در 8 ماهه نخست سال جاری را نزدیک به 36 میلیون متر مکعب اظهار کرد: این میزان مصرف نسبت به سال گذشته 5.67 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه باید این توفیق چشمگیر در کاهش مصرف مردم را قدر دانست بیان کرد: همه این توفیقات در سایه تعامل سازنده مردم با شرکت آب و فاضلاب بدست آمده و ما به عنوان خادمین مردم از آنان به خاطر همت والایشان در کاهش مصرف قدردانی می‌کنیم.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تعداد کنتور‌های غیر‌مجاز شناسایی شده استان زنجان در سال جاری را هزار و 332 مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد کنتور 807 دستگاه استاندارد سازی و تبدیل به مجاز شده است.

وی تعداد کنتور های خراب در شهر‌های استان را نیز بیش از 7 هزار مورد عنوان کرد و گفت: در 8 ماهه سال جاری بیش از 6 هزار دستگاه از این کنتور‌ها تعمیر و تعویض شده است.

جزء قاسمی همچنین افزود: در سال جاری در حوزه معافیت‌های انشعابات 134 فقره انشعاب به مشترکین تحت پوشش نهاد‌های حمایتی و مساجد طبق قانون اعطا شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر