logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
[ شناسه خبر : ۵۱۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش؛

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان دوم دی ماه برگزار می‌شود

مراسم-تودیع-و-معارفه-مدیرکل-آموزش-و-پرورش-استان-زنجان-دوم-دی-ماه-برگزار-می‌شود

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

رهبر طوماری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: این مراسم ساعت 9:30 روز شنبه در کانون سهروردی زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همزمان با معارفه مدیرکل نوسازی مدارس استان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به انتخاب احمد عابدینی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان ابراز کرد: محمدتقی نظرپور معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس استان حضور خواهد داشت.

وی گفت: احتمال حضور عمادی مدیرکل سنجش وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم وجود دارد.

به گزارش موج رسا؛ احمد عابدینی که به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان انتخاب شده معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بوده و مرتضی تمجیدی که از دولت یازدهم مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش را برعهده داشت به جمع بازنشستگان آموزش و پرورش پیوسته است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر