logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۵۱۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

فرهنگ‌سازی موجب کاهش حوادث جاده‌ای می شود

فرهنگ‌سازی-موجب-کاهش-حوادث-جاده‌ای-می-شود-

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: فرهنگ‌سازی درباره رانندگی درست، موجب کاهش حوادث جاده‌ای می شود که باید در این زمینه تلاش کرد.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان اداره کل حمل و نقل استان زنجان دستگاه‌های مختلف اجرایی را در جامعه به منزله اعضای بدن انسان عنوان کرد و اظهار داشت: هر کدام از این اعضا، دارای وظیفه خاصی هستند.

وی با بیان اینکه بخش‌ها نیز همین خاصیت را دارند چرا که با فعالیت خود بستر آرامش جامعه را فراهم می‌کنند،ادامه داد:باید اعضا به تامین این آرامش در جامعه کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان موضوع حمل و نقل را عظیم و گسترده عنوان کرد و افزود: باید هماهنگی لازم بین راننده و جاده وجود داشته باشد، چرا که جاده‌ها بزرگتر شده و گاهی اوقات بی تجربگی رانندگان موجب وقوع حوادث تلخی می‌شود.

آیت الله خاتمی برضرورت رفع نقاط حادثه‌خیز در استان تأکید کرد و گفت: باید رانندگان دقت لازم را داشته باشند چرا که اگر این دقت وجود نداشته باشد، استانداردترین اتوبان‌ها نیز نمی تواند نقشی در کاهش تصادفات داشته باشد.

وی با بیان اینکه 60 تا 70 درصد از حوادث در رانندگی مربوط به عامل انسانی است، بیان داشت: این امر نشان می دهد که خلای در استفاده از خودرو وجود دارد که باید حل و فصل شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تأکید بر فرهنگ‌سازی درباره رانندگی درست، افزود: این امر تاثیر بسزایی در کاهش حوادث جاده‌ای دارد.

وی با بیان اینکه جاده و کامیون‌‌داران در جامعه نقش بسزایی دارند، اضافه کرد: نقش ر انندگان در جنگ تحمیلی بارز بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر