logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۵۰۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئيس اتحاديه ميوه و تره‌بار فروشان زنجان:

افزایش 20 درصدی قیمت هندوانه نسبت به سال گذشته/ کاهش قدرت خرید مردم، موجب کسادی میدان میوه و تره بار شده است

افزایش-20-درصدی-قیمت-هندوانه-نسبت-به-سال-گذشته-کاهش-قدرت-خرید-مردم،-موجب-کسادی-میدان-میوه-و-تره-بار-شده-است

رئيس اتحاديه ميوه و تره‌بار فروشان زنجان گفت:در حال حاضر هندوانه یک هزار و 700 تا دو هزار تومان به فروش می رسد که نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

مرتضی هاشمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، با اشاره به قیمت انواع میوه در میدان تره و بار زنجان، اظهار داشت: قیمت هندوانه در حال حاضر 2 هزار تومان است که در صورت اشباع شدن بازار کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه احتمال افزایش قیمت هندوانه در روزهای منتهی به شب یلدا وجود دارد، خاطرنشان کرد: در صورت نیاز بیشتر، این احتمال قابل پیش بینی است.

رئيس اتحاديه ميوه و تره‌بار فروشان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر هندوانه از بندر، میناب و هرمزگان به میدان تره بار و میوه وارد می شود، افزود: هندوانه تابستان به اتمام رسیده است.

هاشمی قیمت سیب درجه یک را 3 هزار و 500 تومان عنوان کرد و گفت: این قیمت به نسبت درجه بندی، به یک هزار و 500 تومان نیز می رسد.

وی با اشاره به قیمت پرتغال تامسون از 2 هزار و 500 تومان، بیان داشت: با توجه به درجه کیفی تا قیمت یک هزار و 500 تومان نیز پرتغال در میدان فروخته می شود.

رئيس اتحاديه ميوه و تره‌بار فروشان زنجان قیمت انار را نیز 6 هزار تومان عنوان کرد و افزود: انار درجه پایین نیز با قیمت 3 هزار تومان به فروش می رسد.

هاشمی با بیان اینکه نارنگی به قیمت 3 هزار و 500 تومان به فروش می رسد، یادآور شد: با توجه به کیفیت تا 2 هزار تومان نیز نارنگی به فروش می رسد.

وی گفت:در حال حاضر به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، میزان فروش در میدان تره بار و میوه شهر زنجان کاهش یافته است.

رئيس اتحاديه ميوه و تره‌بار فروشان زنجان با اشاره به اینکه نسبت به سال های گذشته میزان خرید مردم کاهش چشمگیری داشته اشت، گفت: تلاش می شود تا شب یلدا قیمت ها افزایش نداشته باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر