logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۷
[ شناسه خبر : ۵۰۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان:

توسعه کمی و کیفی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان زنجان دنبال می‌شود

توسعه-کمی-و-کیفی-فرهنگ-مطالعه-و-کتابخوانی-در-استان-زنجان-دنبال-می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری این اداره کل گفت: توسعه کمی و کیفی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان زنجان دنبال می‌شود.

به گزارش موج رسا; امیرعلی نیک‌بخش امروز در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل کتابخانه‌های عمومی و نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به خدمات کتابخانه های عمومی استان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و غنی سازی اوقات فراغت عموم مردم اظهار کرد: کتابخانه های عمومی به عنوان یک مرکز فرهنگی با ارائه خدمات کتاب و کتابخوانی و اجرای برنامه هایی از قبیل نشست‌های معرفی و  به اشتراک گذاری کتاب تحت عنوان کتاب خوان و مسابقات کتابخوانی و برگزاری فعالیتهای فوق برنامه نظیر  قصه گویی، مسابقات کتابخوانی، شاهنامه خوانی، نمایش خلاق در بخشهای کودک و نوجوان نقش مهمی در توسعه فرهنگی ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به تفاهم نامه‌های منعقده میان اداره کل کتابخانه های عمومی استان و تعدادی از سازمانها و ادارات استان افزود: در راستای استفاده از ظرفیت سازمانها  در جهت ترویج کتابخوانی و همکاریهای مشترک، تعداد 12 تفاهم نامه همکاری میان کتابخانه های عمومی و ادارات استان امضاء شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در ادامه به تفاهم نامه امضاء شده بین نهاد کتابخانه های عمومی کشور و مجموعه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت، اخیرا در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین ایجاد کتابخانه‌های مشارکتی در مراکز ناجا تفاهم نامه همکاری میان نهاد کتابخانه های عمومی کشور و  نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امضاء شده است.

نیک بخش در پایان ابراز امیدواری کرد با امضای تفاهم نامه میان کتابخانه های عمومی و  نیروی انتظامی استان، فعالیتهای مشترکی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ایجاد کتابخانه عمومی مشارکتی در نیروی انتظامی استان انجام بگیرد.

وی بیان کرد: تفاهم‌نامه همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی و نیروی انتظامی استان زنجان با هدف توسعه کمی و کیفی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح استان و استفاده از زمینه های مشترک و مستعد برای همکاری است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر