logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷
[ شناسه خبر : ۵۰۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان:

همایش تبیین نقش آمریکا در فتنه و چرایی حصر در زنجان برگزار می شود/ چاپ و نشر ویژه نامه 9 دی

همایش-تبیین-نقش-آمریکا-در-فتنه-و-چرایی-حصر-در-زنجان-برگزار-می-شود-چاپ-و-نشر-ویژه-نامه-9-دی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: تبیین نقش آمریکا در فتنه سال 1388 و چرایی حصر از برنامه های بسیج دانشجویی در 9 دی است.

امین بیات ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: سازمان بسیج دانشجویی به منظور گرامیداشت 9 دی برنامه های مختلفی را برگزار می کند.

وی با بیان اینکه 9 دی به عنوان روز پیوند مجدد امت و ولایت محسوب می شود، ادامه داد:حماسه خلق شده در این روز موجب خنثی شدن توطئه‌های داخلی و خارجی دشمنان شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: 9 دی، روز حماسه ‌آفرینی مردم ولایی و عاشورایی و روز نمایش بصیرت مردم ایران است که پیوند ناگسستنی بین امت و ولایت را محکمتر کرد.

بیات از حماسه 9 دی به عنوان روز تجلی بصیرت ایرانیان نام برد و گفت:سازمان بسیج دانشجویی به منظور گرامیداشت این روز نمایشگاه انقلاب برگزار می کند.

وی از اجرای مسابقات فرهنگی بین دانشجویان خبرداد و گفت: نشست های بصیرتی نیز در این روز برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی  استان زنجان تبیین نقش آمریکا در فتنه سال 1388 و چرایی حصر را از دیگر برنامه های این سازمان عنوان کرد و گفت: کلیپ عکس شهدای فتنه نیز در فضای مجازی نشر داده می‌شود.

بیات  از چاپ و نشر ویژه نامه 9 دی خبر داد و تصریح کرد: اکران فیلم و موضوع مستند در دانشگاه و برگزاری نمایشگاه روز شمار 8 ماه فتنه سبز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی از برگزاری جشن بزرگ حماسه مردمی خبرداد و گفت: همچنین در این ایام یادواره شهدای مظلوم فتنه سال 1388 نیز برگزار می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر