logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۴۹۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس قرارگاه عمار:

آمریکا و رژیم صهیونیستی زمان زوال خود را نزدیک می بینند/ عجز، عامل اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل

آمریکا-و-رژیم-صهیونیستی-زمان-زوال-خود-را-نزدیک-می-بینند-عجز،-عامل-اعلام-بیت-المقدس-به-عنوان-پایتخت-رژیم-جعلی-اسرائیل-

رئیس قرارگاه عمار گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی زمان زوال خود را نزدیک می بینند و به همین دلیل بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل اعلام می کنند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مهدی طائب امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، در خصوص اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل،اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اتخاذ این تصمیم از سوی ترامپ ناشی از عجز آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی زمان زوال خود را نزدیک می بینند و برای فرار از این زوال، آخرین اقدامات خود را عاجزانه انجام می دهند، تصریح کرد:تحریک احساسات بین المللی که به نفع آنها باشد، در دستور کار قرار گرفته است.

 رئیس قرارگاه عمار مظلوم نمایی را طراحی همیشگی آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل در طول تاریخ عنوان کرد و گفت:این اقدامات راهکاری است تا شاید کسانی دل در گرو آنها داشته باشند.

حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه اینها تلاش می کنند تا با معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت یهود، به زعم خود آینده روشنی را رقم بزنند، افزود: به همین دلیل برای تحریک مردم برای دفاع از این جرثومه فساد دست به چنین اقداماتی می زنند.

وی ادامه داد:مسیحیان صهیونیستی کسانی هستند که معتقدند برای ظهور عیسی باید قدس پایتخت صهیونیست ها باشد و طول تاریخ نیز چندین بار درصدد اجرای این طرح بوده اند.

 رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه در زمان ریاست جمهوری ریگان نیز خواستند با کمک آمریکا بیت المقدس را به عنوان پایتخت خود انتخاب کنند، افزود: امروز هم برای فرار از وضعیت نابسامان خود دست به چنین اقداماتی می زنند.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه این نوع اقدامات همواره به ضرر صهیونیست ها بوده است،افزود: اما این آخرین میخی است که به تابوت جرثومه فساد زده می شود.

وی برضرورت ارائه عکس العمل های مناسب از سوی ملت های آزاده جهان در این خصوص تاکید کرد و گفت: مسلمانان جهان باید به این موضوع عکس العمل نشان دهند چرا که بیت المقدس دومین حرم الهی پس از کعبه است و ما وظیفه داریم از حرم الهی دفاع کنیم.

 رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه باید از ابزارهای در اختیار برای مقابله با چنین اقداماتی استفاده شود، افزود: فلسطینی ها و مردم مسلمان و آزاده جهان باید با ابزارهای موجود،فریاد و اعتراض خود را در فضاهای حقیقی و مجازی اعلام کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر