logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶
[ شناسه خبر : ۴۹۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرم دره:

پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی نشان از ضعف این رژیم جعلی است

پایتختی-قدس-برای-رژیم-صهیونیستی-نشان-از-ضعف-این-رژیم-جعلی-است

امام جمع خرم دره گفت: اینکه آنها ادعا میکنند میخواهند قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کنند، از عجز و ناتوانی آنهاست.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت:طبق برنامه ریزی و جلسات برگزار شده با مسئولین آموزش و پرورش در خصو آسیب شناسی  در خصوص مسائل دانش آموزان انجام شود و دفتر امام جمعه نیز برای گروه های سنی مختلف برنامه ریزی کرده تا فرزندان از آسیب های اجتماعی و فرهنگی حفظ شوند.

وی با اشاره به اهمیت ازدواج آسان در جامعه گفت: در جامعه باید جوانان را به سمت ازدواج آسان سوق داد ، و انسان از همان ابتدای خلقت به صورت زوجین در زمین زندگی کردند، همچنان که گیاهان و جانداران به صورت زوج در جهان هستی زندگی می کنند ، انسان ها هم به صورت زوج در این هستی زندگی می کنند.

خطیب جمعه خرمدره با اشاره به اهمیت ازدواج گفت: اصلی ترین هدف ازدواج آرامش است و طبق آیات قرآن کریم خداوند در سوره اعراف آیه ۸۹ می فرماید: "اوست آن کس که شما را از نفس واحدی آفرید ، و جفت وی را از آن پدید آورد تا بدان آرام گیرد".

حسینی با اشاره به مساوی بودن زن و مرد  و انتقاد از تجرد گرائی برخی افراد گفت: گوهر وجودی زن و مرد یکی است و تنها برتری انسان ها صرفا با تقوی سنجیده می شود .

وی در ادامه با اشاره به اعلام مضحک ترامپ مبنی بر قرار دادن قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت: اینکه آنها ادعا میکنند میخواهند قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کنند، از عجز و ناتوانی آنهاست. در مسئله فلسطین، دست آنها بسته است و نمیتوانند اهدافشان را پیش ببرند، پیروزی از آن امت اسلامی است و فلسطین آزاد خواهد شد و ملت فلسطین به پیروزی خواهد رسید.

امام جمعه شهرستان خرمدره با در ادامه با اشاره به مناسبت های پیش رو گفت:  ۱۹ آذرماه سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی  است شورایی که به منظور گسترش و نفوذ فرهنگ اسلامی در جامعه، تقویت انقلاب فرهنگی و اعتلای فرهنگ عمومی، تزکیه محیطهای علمی و فرهنگی از افکار مادی و نفی مظاهر و آثار غربزدگی از فضای فرهنگی جامعه ایجاد شده است.

حسینی  با اشاره به نامه مسؤولان سیا به سردار سلیمانی و واکنش وی در مقابل این نامه گفت: بی‌اعتنایی سردار سلیمانی به نامه سازمان سیا افتخارات مردان الهی و موجب سربلندی ملت ایران است.

نبض سحر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر