logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۴۹۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

موضوع حقوق بشر ابزار فشار کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی است

موضوع-حقوق-بشر-ابزار-فشار-کشورهای-غربی-علیه-جمهوری-اسلامی-است

امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت: حقوق بشر ابزار فشار کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه اظهار ڪرد: دشمنان قسم خورده اسلام و در راس آن‏ها آمريكا و رژیم صهیونیستی به ‏دنبال ايجاد درگيرى جديدى در منطقه هستند و متاسفانه برخى از مسئولان بی ڪفایت كشورهاى مسلمان مثل عربستان ابزار دست استڪبار شدند و برای آنها خوش رقصی می ڪنند و مجری طرح‏هاى آمريكا هستند و به ‏دنبال آتش افروزى در منطقه هستند.  

وی افزود:هدفشان از اين جنگ افروزی ها تامین منافع اسرائيل تضعيف جبهه مقاومت است و دیگر اینڪه ڪشورهای مسلمان منطقه را باهم درگیر ڪنند تا رژیم صهیونیستی در حاشیه امن قرار گیرد.

امام جمعه قیدار ادامه داد:جمهورى اسلامى ايران با قدرت و اقتدار جدى همیشه مانع تحقق اهداف دشمن در منطقه شده و پيروزى جمهورى اسلامى بر داعش نمادى از اين امر است اما جمهورى اسلامى در عين اقتدار و قدرت، كشورى است كه به‏ دنبال آرامش و ثبات منطقه است و از درگيرى و جنگ استقبال نمى‏كند زيرا مى ‏داند كه جنگ و درگيرى نقشه آمريكا و برنامه‏ ى دشمنان اسلام براى ايجاد محيطى امن براى اسرائيل است.

وی افزود: در چنين شرايطى ايران اسلامى ابتدا با زبان نصيحت و خيرخواهى براى امت اسلامى همگان را به آرامش دعوت مى ‏كند و از تبعيت از اهداف و برنامه ‏هاى آمريكا بر حذر مى‏دارد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: عاقبت اين كارى كه بعضى از دولت‏هاى منطقه مى ‏كنند، همان‏طور كه در قرآن آمده است، نابودى خودشان است.

امام جمعه قیدار تصریح ڪرد: قدس شریف اولین قبله مسلمانان جهان است و از اهمیت ویژه ای برای آن ها دارد  این اقدام نابخردانه رییس جمهور سبڪ مغز آمریڪا موجب انزجار بیشتر مسلمانان از سیاست‌های آمریڪا خواهد شد و مسلما بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: این اقدام ترامپ و هیئت حاڪمه بحران ساز آمریڪا  فروپاشی و مرگ رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از پیش تسریع خواهد ڪرد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: انتقال پایتخت رژیم غاصب اسرائیل به قدس مقدمه‌ای برای انتفاضه جدید در سرزمین‌های اشغالی و به قيامی بزرگ عليه اسراييل تبديل خواهد شد و نابودی رژیم صهیونیستی رقم خواهد زد.

حجت الاسلام موسوی به تشڪیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام 19 آذر 1363 اشاره ڪرد و گفت:

فرهنگ؛ هويت و روح يك ملت‏ و بستر اصلي حركت عمومي كشور است و فرهنگ از هر مسئله ای حتی مسائل اقتصادی مهمتر است.

وی افزود:دغدغه فرهنگی از مواردی است ڪه خواب از چشمان مبارڪ مقام معظم رهبری ربوده و چندین بار احساس نگرانی نسبت به آن ڪردند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی در طراحی و هدایت علم و فرهنگ ڪشور  رسالت سنگینی بر عهده دارد به طوری ڪه به تعبیر مقام معظم رهبری اتاق فرمان فرهنگی ڪشور یا ستاد عالی فرهنگی و علمی ڪشور ، مرڪز مهندسی فرهنگی ڪشور و قرارگاه مركزي فرهنگي كشور به حساب می آید.

وی افزود:بخش زیادی از ڪار شورای انقلاب فرهنگی، سیاستگذاری است اما بخشی دیگر ڪه اهمیت آن ڪمتر از بخش اول نیست طراحی شیوه های اجرائی یڪ تصمیم در حوزه راهبردی است و وظیفه مهم دیگر شورای انقلاب فرهنگی این است ڪه با هشیاری تمام جلوی نفوذ فرهنگی دشمن را بگیرد

امام جمعه قیدار به روز جهانی حقوق بشر نیز اشاره ڪرد و گفت: روز نوزدهم  آذر روز جهانی حقوق بشر نامگذاری شده ڪه از لحاظ نام گذاری مضحڪ ترین روز سال است.

امام جمعه قیدار اضافه ڪرد: انسان گاهی اوقات بعضی اصطلاحات را از زبان بعضی افراد می‌شنود ڪه مضحڪ و خنده‌آور است، آمریڪا و ڪشور‌های اروپایی ڪه جرم‌ها و جنایت‌های بسیار بزرگی را در جنگ جهانی دوم به وجود آورده بودند  برای سرپوش گذاری بر روی آن‌ها روز 19 آذر را روز حقوق بشر نامگذاری ڪردند.

وی افزود: در حال حاضر هم ڪسانی دم از حقوق بشر می زنند  ڪه بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند، ڪسانی ڪه زندان‌های بزرگ و مخوفی مثل گوانتانامو و ابوغریب درست ڪردند و جنایات صهیونیستها و آمریڪا در فلسطین،غزه ،افغانستان، عراق،یمن،بحرین و ... نشان از حقوق بشر آمریڪائی است و سرنگونی هواپیمایی مسافربری ڪشورمان در آب‌های خلیج فارس توسط ناو آمریڪایی و دادن مدال شجاعت و افتخار به ناخدای همان توسط رئیس جمهور آمریڪا نشان و نماد حقوق بشر آمریڪائی است.

حجت الاسلام موسوی اضافه ڪرد: درست ڪردن و حمایت از از داعش خونخوار و منافقین خونخوار مصداق حقوق بشر آمریڪایی است و نجات دادن مظلومان و بشریت از دست این خونخواران نقض حقوق بشر آمریڪایی است.

وی افزود:موضوع حقوق بشر همواره ابزار و اهرم فشار كشورهاى غربى عليه جمهورى اسلامى ايران است و از بهانه هاى تحريمهاى ظالمانه آمريكا و كشورهاى غربى است و در منطق حقوق بشر غربى اعدام قاتلين، نقض حقوق بشر است! ولى كشتار مردم مسلمان بی گناه با بمب هاى فسفرى و خوشه اى و شيميايى و.... عين دفاع از حقوق بشر است.

نسیم اشراق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر