logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۹۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه طارم :

انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس تجاوز به دنیای اسلام است

انتقال-پایتخت-رژیم-صهیونیستی-به-بیت-المقدس-تجاوز-به-دنیای-اسلام-است

امام جمعه شهرستان طارم گفت: انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس تجاوز به دنیای اسلام است.

به گزارش موج رسا; حجت الإسلام محمد صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوی الهی افزود: خداوند متعال را شاکریم که بارش رحمت الهی (برف و باران) را در هفت استان کشور نازل کرد.

وی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان تصریح کرد: تصمیم خطرناک رئیس جمهور آمریکا نسبت به انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تلاویب به بیت المقدس که قبله اول مسلمانان جهان است تجاوز به دنیای اسلام است.

امام جمعه شهرستان طارم از آمریکا به عنوان فرعون زمان یاد کرد و افزود: هر کس در مقابل این حرکت سکوت کند قطعا خیانت به کشور اسلامی کرده است.

صادقی پور با اشاره به بیان گهربار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: ایشان فرموده اند ما آمریکا را زیر پا می گذاریم گفتنی است امروز شاهد این ماجرا هستیم بنابراین آمریکا از انقلاب سیلی محکمی خورده است آخرین سیلی که محور مقاومت به آن زد نابودی داعش است.

خطیب جمعه طارم به بی اعتنایی سردار قاسم سلیمانی به نامه رئیس سازمان سیاه در بوکمان اشاره کرد و گفت: آن بزرگوار نامه را سربسته تقدیم رهبر معظم انقلاب کرد که این هم تو دهنی محکمی به آمریکا و عین غرور در برابر مستکبران  بود.

وی همچنین هلاکت علی عبدالله صالح در یمن را ناشی از نقض پیمان بعد از سه سال رفاقت با انصارالله دانست و افزود: بعد از هم پیمان شدن با صعودیها در عرض ۲۴ ساعت به هلاکت رسید که این نشان از توطئه شوم صعودیها بود.

امام جمعه طارم ابراز کرد: رهبر انقلاب اسلامی ایران در دیدار مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی فرمود: آمریکا فرعون زمان است.

حجت الإسلام صادقی پور از کشتی گیر قهرمان کشور علیرضا کریمی بخاطر مسابقه ندادن با حریف صهیونیستی تشکر کرد و گفت: ورزشکاران، کشتی گیران و وزنه برداران قهرمانان و افتخار آفرینان کشور هستند.

امام جمعه طارم خاطرنشان کرد: در سالروز ۱۸ آذر سازمان ملل اعلام کرد رژیم بعثی عراق متجاوز است گفتنی است این هم یک پیروزی دیگر برای کشور ایران است که ما هشت سال مظلوم واقع شده و دفاع مقدس را بوجود آوردیم.

وی ضمن گرامیداشت ۱۹ آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) ۲۰ آذر سالروز شهادت آیت الله دستغیب سومین شهید محراب به دست منافقان کوردل را تسلیت گفت.

حجت الإسلام صادقی پور یادآور شد: ۲۳ آذر سال ۱۹۸۱ اشغال بلندیهای جولان سوریه بدست رژیم غاصب صهیونیستی است امیدواریم بدست مجاهدین و نیروهای محور مقاومت این سرزمینها به آغوش کشورهای اسلامی بزودی برگردد.

گفتنی است اعلام حمایت مردم شهرستان طارم از قدس شریف و اعلام انزجار از حرکت مذبوحانه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و اجرای قطعنامه از دیگر برنامه های قابل اجرا در مصلای نمازجمعه این هفته شهرستان طارم بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر