logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۵
[ شناسه خبر : ۴۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

80 درصد مردم استان بیننده شبکه اشراق هستند

80-درصد-مردم-استان-بیننده-شبکه-اشراق-هستند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: صدا و سیما به ویژه در حوزه استانی، رسانه‌ای فراگیر بوده و مورد توجه و اعتماد مردم استان است به طوری که در آخرین نظرسنجی‌های سه ماهه دوم سال جاری 80 درصد مردم استان بیننده شبکه اشراق بوده و بیش از 88 درصد نیز به آن اعتماد دارند.

به گزارش موج رسا;مرتضی صفری امشب در دیدار با فرماندار و جمعی از مسؤولان شهرستان خرم‌دره اظهار کرد: رسانه ملی و استانی به عنوان رسانه‌ای فراگیر، نقش مهمی در تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی و اعتقادی در سطح جامعه داشته است.
وی با اشاره به اقبال خوب مردم استان به رسانه استانی خود، شبکه استانی را دارای ظرفیت‌های خوبی دانسته و عنوان کرد: صدا و سیما به ویژه در حوزه استانی، رسانه‌ای فراگیر بوده و مورد توجه و اعتماد مردم استان است به طوری که در آخرین نظرسنجی‌های سه ماهه دوم سال جاری  80 درصد مردم استان بیننده شبکه اشراق بوده و بیش از 88 درصد نیز به آن اعتماد دارند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان پیشرفت و توسعه استان را یکی از مهمترین اهداف رسانه استانی عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه استانی همواره تلاش داشته و دارد تا در راستای توسعه همه جانبه استان در بخش‌های مختلف قدم بردارد و در این راه توجه به شهرستان‌ها را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.
صفری با اشاره به ظرفیت بالقوه و بالفعل شهرستان خرم‌دره گفت: شهرستان خرم‌دره با توجه به استعدادهای موجود در آن از ظرفیت‌های خوبی برای توسعه همه جانبه برخوردار است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره هم در این دیدار با قدردانی از توجه ویژه صدا و سیمای استان به این شهرستان، گفت : صدا و  سیمایاستان دارای محبوبیت و مقبولیت خوبی در سطح کشور و به ویژه استان بوده و این نشان از اعتماد عمومی به رسانه ملی در بین مردم با وجود تعدد رسانه‌ها در دنیای حاضر و ظهور و بروز رسانه‌های جدید است.
حجت محمدی سپس به عملکرد رسانه استانی در حوزه مختلف به ویژه حوزه‌های فرهنگی اشاره کرد و عنوان کرد: پرداخت به مقوله‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در صدا و سیمای استان بروز خوبی داشته  که این موضوع حاکی از اهتمام خاص رسانه استانی به موضوعات مهم  استان و کشور در حال حاضر دارد.
وی در ادامه به عملکرد رسانه استانی در محرم اشاره کرد و گفت: پوشش گسترده عزاداری‌های باشکوه و باعظمت استان در ایام محرم با بهره‌گیری تمامی امکانات توسط صدا و سیما خود به خوبی بیانگر اهتمام ستودنی رسانه استانی به موضوعات دینی و اعتقادی است.
فرماندار خرم‌دره از پوشش برنامه‌های مختلف شهرستان خرم‌دره به ویژه عزاداری‌های باشکوه مردم این شهرستان در ایام محرم به ویژه روز عاشورا و همچنین برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله جشنواره ترش و شیرین تشکر و قدردانی کرد.//ن

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر