logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۴۸۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس فدراسیون اسکی:

اجرای طرح استعداد‌یابی اسکی در 13 استان/ مسابقات منطقه‌ای اسکی آلپاین در کشور برگزار می‌شود

اجرای-طرح-استعداد‌یابی-اسکی-در-13-استان-مسابقات-منطقه‌ای-اسکی-آلپاین-در-کشور-برگزار-می‌شود

رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به برگزاری مسابقات منطقه‌ای اسکی آلپاین گفت: به هر استان یک مربی در رشته آلپاین معرفی شده و استان‌ها با تقسیم بندی به مناطق مسابقات منطقه‌ای را برگزار خواهند کرد.

به گزارش موج رسا; سید عبدی افتخاری امروز در مجمع انتخابات هیئت اسکی استان زنجان اظهار کرد: نگاه فدراسیون اسکی به استان‌های کشور نگاهی یکسان بوده و بر این باوریم که بهترین‌ها در اقصی نقاط کشور در تلاشند تا بهترین اسکی بازان را پرورش دهند.

وی تصریح کرد: با مدیریت صحیح‌، برنامه‌ریزی جامع و وسیع و بکارگیری بهترین‌ها‌، سکوهای ملی و فراملی را تصاحب ‌می‌کنیم.

رئیس فدراسیون اسکی ابراز کرد: امروز پیست‌های استان‌ها با حمایت مسئولان و اعضای هیئت امنا با برنامه‌ریزی پیش می‌روند این در حالیست که پیست بسیاری از استان‌ها تعطیل شده است.

وی بیان کرد: اسکی در کشور باید هماهنگ با تهران و البرز به پیش رود و نخبگان شناسایی شوند چرا که همه این حق را دارند تا توانمندی‌های خود را نشان دهند.

افتخاری خاطر نشان کرد: ما نیز با بهترمربی‌ها با استان‌‌های همراه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در فصل گذشته ۳۵ درصد از برنامه ریزی انجام شده محقق شد ابراز کرد: همسان سازی و یکسان سازی انجام شده در استان‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور مربیان مجمع جهانی اسکی و مربیان سوئیسی از جمله برنامه‌های فصل گذشته فدراسیون اسکی بود.

رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به برنامه فدراسیون اسکی اشاره و بیان کرد: به هر استان یک مربی در رشته آلپاین معرفی شده است و استان‌ها با تقسیم بندی به مناطق مسابقات منطقه ای را برگزار خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور مربیان سوئیسی در کشور بیان کرد: امسال با آرامش بیشتری طرح استعداد یابی اسکی انجام می‌شود و  13 استان کشور در این طرح قرار می‌گیرند.

افتخاری به کمبود بارش‌ها و تاثیر آن در رشته ورزشی اسکی اشاره و عنوان کرد: بیشتر کشورهای دنیا در پیست های خود با مشکل کمبود برف مواجه هستند و ما نیز همانند آنها باید به سمت ارتفاعات پیش برویم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر