logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۶
[ شناسه خبر : ۴۸۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سخنگوی شورای شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

طرح سبزه میدان زنجان برای عملیاتی شدن نیازمند انجام اصلاحات است/ این پروژه باید از شیوه پیمانکاری خارج شود

طرح-سبزه-میدان-زنجان-برای-عملیاتی-شدن-نیازمند-انجام-اصلاحات-است-این-پروژه-باید-از-شیوه-پیمانکاری-خارج-شود

سخنگوی شورای شهر زنجان با اشاره به وضعیت پروژه سبزه میدان گفت: پروژه سبزه میدان زنجان برای اجرا نیازمند انجام اصلاحات است.

سجاد خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت پروژه سبزه میدان زنجان و اصلاحاتی که قرار است در طرح آن ایجاد شود، اظهار کرد: اعتقاد ما این است که پروژه طراحی شده بیشتر یک هنر معماری بوده و در اجرا با توجه به منابع مالی و بودجه شهرداری امکان عملیاتی کردن طرح فعلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح سبزه میدان به شیوه پیمانکاری مقدور نیست، افزود: این پروژه باید از شیوه پیمانکاری درآمده و به شکل مشکارکتی و سرمایه‌گذاری اجرا شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه طرح فعلی سبزه میدان نیازمند اصلاحاتی است، ابراز کرد: این طرح باید توجیه فنی و اقتصادی داشته باشد تا سرمایه‌گذار بتواند برای عملیاتی کردن آن رغبت نشان دهد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح نیازمند کمک استانداری زنجان است، گفت: طرح فعلی سبزه میدان به تایید شورای عالی شهرسازی نرسیده و ابلاغ نشده است.

خدایی تصریح کرد: طرح سبزه میدان یک طرح فاخری است اما ما باید این طرح را به نوعی اصلاح کنیم که بیابقابلیت اجرا و عملیاتی شدن داشته باشد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های متعددی در کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر زنجان بررسی می‌شود، عنوان کرد: پروژه سبزه میدان، باغ امین، خانه بوران و گرده داغ از جمله پروژه‌هایی هستند که در دستور کار قرار دارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار و اجرای پروژه‌های مشارکتی را در برنامه داریم، اظهار کرد: شورای شهر زنجان تمام توان خود را برای جذب سرمایه‌گذار و اجرای پروژه‌ها به کار خواهد گرفت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر