logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۴۸۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهر دندی:

پیروزی بر داعش نماد وحدت مسلمانان در برابر فتنه استکباری، صهیونیستی است

پیروزی-بر-داعش-نماد-وحدت-مسلمانان-در-برابر-فتنه-استکباری،-صهیونیستی-است

امام جمعه شهر دندی پیروزی بر گروه تکفیری و تروریستی داعش را نماد وحدت مسلمانان در برابر فتنه استکباری، صهیونیستی عنوان کرد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام سیدعمران حسینی نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه دندی با اشاره به گزارش رئیس جمهور محترم از عملکرد 100 روزه دولت دوازدهم و با بیان اینکه این گزارش دارای نقاط قوت و ضعف بود، اظهارداشت: افزایش رشد اقتصادی، تورم تک رقمی، کاهش نرخ بیکاری، ایجاد اشتغال از نقاط مثبت این گزارش بود اما نقاط ضعف این گزارش این است که این آمار و ارقام ها در زندگی مردم ملموس نیست و مشکلات بیکاری و تورم همچنان باقی است.

وی به تقدیم لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم اشاره کرد و افزود: مجلس باید در این باره هوشمندانه و انقلابی عمل کند چرا که اولین مشکل این لایحه این است که مفهوم تروریسم برای غرب معنای خاص خود را دارد و آمریکا و غرب تروریسم را به خوب و بد تقسیم می کند و سپاه، بسیج و حتی کشور ما را تروریسم می دانند لذا طوری نشود که برجام دیگری را تحمیل کنند و هر طور که خودشان خواستند عمل کنند.

جمعه شهر دندی با تبریک سالروز میلاد حضرت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) به ویژگی های پیامبر اسلام و امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: اخلاق خوب، عفو و گذشت، احترام به مردم از ویژگی های مهرورزی است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به هفته وحدت و با بیان اینکه وحدت به معنای دست کشیدن از اصول و اعتقادات نیست، اظهار داشت: تکیه بر اصول مشترک همچون توحید، نبوت، قبله مشترک و محبت به اهلبیت از یک طرف و وجود دشمن مشترک از طرف دیگر از عوامل وحدت مسلمانان است.

*پیروزی بر داعش نماد وحدت مسلمانان در برابر فتنه استکبار بود

وی با تاکید بر ضرورت وحدت مسلمانان، افزود: پیروزی بر گروه تکفیری داعش نماد وحدت مسلمانان در برابر فتنه استکباری، صهیونیستی بود.

امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه نبی اکرم اسلام حضرت محمد(ص) در برابر کفار خشن و با مسلمانان مهربان بود، گفت: پیامبر اسلام الگوی همه است و دولت، مجلس و ملت نیز باید در برابر دشمنان خشمگین، ولی با همدیگر مهربان باشند.

حجت الاسلام حسینی نسب به دهم آذر روز مجلس اشاره کرد و با تبریک این روز، اظهارداشت: مهمترین وظیفه نمایندگان، نمایندگی از طرف مردم است و مهربانی با مردم به معنای رفع مشکلات و گرفتاری مردم است و از طرفی چون نماینده مردم انقلابی هستند باید در برابر مستکبران انقلابی عمل کنند.

وی با دردناک توصیف کردن وضعیت مردم بحرین و با بیان اینکه وضعیت رهبر مبارزان بحرین شیخ عیسی قاسم نگران کننده است و ازانتقال او به بیمارستان جلوگیری می کنند، افزود: مدعیان حقوق بشر، مدعیان آزادی و دموکراسی در مقابل جنایات آل خلیفه ساکت هستند.

امام جمعه شهردندی به عدم وجود شعبه یا باجه بانک ملی در شهر دندی اشاره کرد و با تشکر از پیگیری های مسئولان اعم از فرماندار شهرستان، بخشدار بخش انگوران و شورای اسلامی شهر گفت: با توجه به اینکه برخی کارها از قبیل پرداخت جرائم، دارایی و خرید کنتور برق و آب و ... فقط در بانک ملی انجام می شود، لذا ایجاد شعبه یا باجه بانک ملی در شهر دندی جهت تسهیل امور مردم ضروری است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر