logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۴
[ شناسه خبر : ۴۸۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان زنجان:

اجرای طرح مدارس قهرمان در استان زنجان/ به دنبال افزایش سهم درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش هستیم

اجرای-طرح-مدارس-قهرمان-در-استان-زنجان-به-دنبال-افزایش-سهم-درس-تربیت-بدنی-در-آموزش-و-پرورش-هستیم

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح مدارس قهرمان در 25 مدرسه استان زنجان اجرا شده است.

به گزارش موج رسا; ذبیح‌الله تاراسی امروز در دومین همایش تجلیل از دانش‌آموزان قهرمان و معلمان برتر استان با بیان اینکه معلمان در سلامت دانش‌آموزان نقش قابل توجهی دارند، اظهار کرد: امسال برای نخستین بار طرح مدارس قهرمان در استان زنجان اجرا شد.

وی با اشاره به حضور مدارس استان در مسابقات طرح مدارس قهرمان عنوان کرد: 25 مدرسه از استان زنجان در مسابقات شرکت کردند و تعدادی از مدارس استان نیز با نام مدرسه در مسابقات کشوری حضور داشتند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با ابراز امیدواری نسبت به تداوم برگزاری مسابقات دانش‌آموزی ابراز کرد: برخی از انجمن‌ها در مسابقات حائز رتبه شدند و کاپ اخلاق نیز در چند رشته نصیب استان زنجان شده است.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان فعال در حوزه ورزش دانش‌آموزی نیز ما را هرماهی می‌کنند، خاطرنشان کرد: در کنار مسابقات ورزشی و اعزامها باید به درس تربیت بدنی نیز در مدارس توجه ویژه شود.

تاراسی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم به درس تربیت بدنی قوت بیشتری بدهیم به دنبال افزایش سهم این درس در دستگاه آموزش و پرورش هستیم.

وی مسابقات ورزشی را ویترین امر ورزش در مدارس دانست و گفت: دانش‌آموزان ورزشکار سفیران آموزش و پرورش هستند که می‌توانند در بحث فرهنگ‌سازی برای توسعه ورزش کمک کنند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان ورزشکار باید الگوی دیگر دانش‌آموزان باشند، اظهار کرد: عمده اوقات فراغت دانش‌آموزان باید به امر ورزش اختصاص یابد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر