logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۷
[ شناسه خبر : ۴۸۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
یادداشت/

شب قدر مسلمانان آذربایجان نزدیک است

شب-قدر-مسلمانان-آذربایجان-نزدیک-است

وعده حق الهی محقق خواهد شد و این سپاه ابلیس نیز ولو برای «هزار ماه» باشد، به یک «شب قدر» فروخواهد ریخت و حق پرستان وارث زمین خواهند شد.

به گزارش موج رسا; میثم سلطانی در یادداشتی نوشت،فرانسیس فوکویاما پژوهشگر ژاپنی الاصل و تحلیل گر نظامی از شرکت «رند» از شرکت های وابسته به پنتاگون می باشد، در مقاله ای با عنوان«پایان تاریخ و واپسین انسان» در سال 1989 میلادی –درسال 1368- در کنفرانس اورشلیم می گوید:«شیعه پرنده ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست، پرنده ای است که دو بال دارد. یک بال سبز و یک بال سرخ . بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالتخواهی اوست چون شیعه در انتظار عدالت به سر می برد، امیدواراست و انسان امیدوار هم شکست ناپذیر است نمی توانید کسی را تسخیر کنید که مدعی است فردی خواهد آمد که در اوج ظلم وجور دنیا را پر از عدل و داد خواهد کرد. بال سرخ شیعه شهادت طلبی است که ریشه در کربلا دارد و شیعه را فنا ناپذیرمی کند. این پرنده زرهی به نام ولایت پذیری برتن دارد که آنها را شکست ناپذیرنموده است. »

فوکویاما در این کنفرانس اسرائیلی «سینما» را یکی از ابزارهای این تئوری می نامند که می تواند به «نابودی مقاومت تشیع» کمک کند و در ادامه می گوید:«برابر اسناد تاریخی سال 2007 را سال رویارویی غرب با شیعه می دانیم. باید با برنامه دقیق شیعه را جمع کنیم و خودمان گسترش دهیم.» یعنی همان شیعه صهیونیستی!

برنامه مهمی که رژیم غاصب کودکش در کشورهایی از جمله جمهوری آذربایجان دنبال می کند. به طوری که با نفوذ در آن، کشور آذربایجان تنها کشور مسلمانی است که صادر کننده مستقیم نفت خام به رژیم صهیونیستی است! ایران نیز بارها به جمهوری آذربایجان هشدار داده است که نزدیکی با اسرائیل اگرچه یک مساله داخلی است ولی همکاری نظامی با این رژیم و استقرار دستگاه های شنود اسرائیلی در مرزهای ایران بازی با انبار باروتی است که روشن کننده کبریت خودشان خواهند بود!

رژیم غاصب در قبال خرید نفت از جمهوری آذربایجان به این کشور سلاح می فروشد و پهپادهایی را که در داخل این کشور به کمک اسرائیل به مونتاژ می رساند.

نفوذ رژیم اشغالگر قدس در حاکمیت این کشور سبب سرکوب حرکتهای مذهبی شیعیان و نیز به شهادت رساندن مردم مظلوم شده است. فریاد مردم مظلوم وانقلابی و اسلامگرایان جمهوری آذربایجان، چند سالی است درمقابل سکوت رسانه ها بلند است. از مخالفت با برگزاری مراسم حسینی در عاشورا و اربعین، جمع آوری بیرق ها از شهر نارداران، تفتیش منزل انقلابی ها، زندانی و به شهادت رساندن آنها و نیز چندی پیش بود که پلیس جمهوری آذربایجان «حسین آقا بنیادف» 17 ساله را به علت به اشتراک گذاشتن عکس های پدر شهیدش «رافایل بنیادف» از شهدای حمله پلیس به مجلس عزاداری در نارداران در 26 نوامبر 2015 ،بازداشت کردو قبل آن نیز «ابوالفضل بنیادف» عموی حسین آقا بنیادف صاحب خانه ای که مجلس عزاداری امام حسین که دو سال پیش در خانه وی برگزارشد، در زندان بر اثر شکنجه اداره مبارزه با جرایم سازمان یافته وزارت کشور جمهوری آذربایجان فلج شد، تنها بخشی از اقداماتی است که بر مردم مظلوم آذربایجان اتفاق افتاده است.

ازسوی دیگر سرمایه گذاری رژیم اشغالگر قدس در رسانه های این کشور نیز سبب ترویج مخالفت های علنی با دین اسلام می شود به طوری که برای نمونه سردبیر پایگاه خبری a24  جمهوری آذربایجان «عزیزعلی بیگلو» که آشکارا رژیم صهیونیستی را تبلیغ می کند، رسانه ای که مستقیم از رژیم غاصب کنترل و اداره می شود به نقل از«الشاد میری» مبلغ فرقه نورچی ترکیه در آذربایجان می نویسد:«فرق این کتاب با سایر کتاب ها در چیست؟ اگر به زبان عربی نبود چه می خواستید بگویید؟ در هیچ آیه از قرآن کریم، مقدس بودن این کتاب نیامده است. وقتی کتابی که به عربی به دست انسانها می دهید، اصلا نمی دانند قرآن است یا داستان عشقی .»

هم چنین الشادمری با انکار وجود حضرت مهدی (عج) در پاسخ به این سوال به این سایت صهیونیستی که :«آیا [حضرت]مهدی نخواهد آمد؟» می گوید:«[حضرت] مهدی بیاید چه می کند؟ ببینید در روایات چه ها وجود دارد: می گویند اگر حتی یک روز هم از قیامت مانده باشد، [حضرت]مهدی خواهد آمد و تمامی انسانها را هدایت خواهد کرد و.. یعنی کاری که پیامبر نتوانست بکند، مهدی می آید و انجام می دهد؟ آیا مهدی تا این حد قوی است ؟»

مصداق دیگرسخنان «گوندوز اسماعیل اف» معاون کمیته دولتی گروه های دینی جمهوری آذربایجان است که در کنفرانس «روابط ادیان و رسانه، وضع موجود و تجربیات بین المللی» در شهرستان قویا قفقاز برگزارشد، بیان می کند:«در مراسم عاشورا در جمهوری آذربایجان هیچ وقت عنصر سیاست وجود نداشت اما امروز کسانی هستند که می خواهند این عناصر را به این مراسم اضافه کنند، در جمهوری آذربایجان مکتب امام حسین از قدیم مکتب شهادت بوده اما مکتب سیاست نبوده است. برخی گروه های دینی در تلاش هستند مکتب امام حسین را مکتب سیاسی معرفی کنند.»

آنهایی که درک درستی از تشیع نداشته اند و نمی دانند که حتی آب خوردن شیعه نیز سیاسی است در صدد تئوریزه کردن تشیع صهیونیستی هستند و از مکتب حضرت سیدالشهدا و اسلام ناب محمدی(ص) هراسان و نگران هستند و امروز چهارشنبه که این وجیزه نوشته می شود همسر و فرزند «شهید علی اکبر بنیادف» که جهت حضور در یادواره بین المللی شهدای آذربایجان در هیئت ثارالله زنجان شرکت می کردند در مرز جمهوری آذربایجان ممنوع الخروج شدند! و پسر بزرگتر این شهید نیز چهار روز پیش دستگیر شد!

وعده حق الهی محقق خواهد شد و آخرین مقاتله تشیع با سپاه شیطان که چندین هزار سال است آغازشده است و این سپاه ابلیس نیز ولو برای «هزار ماه» باشد، به یک «شب قدر» فروخواهد ریخت و حق پرستان و عدالتخواهان و مستضعفان  وارث زمین خواهند شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر