logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۴۸۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید عملیاتی شود

تصمیمات-کارگروه-تسهیل-و-رفع-موانع-تولید-باید-عملیاتی-شود

استاندار زنجان با اشاره به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان با اهداف و اختیاراتی تشکیل شده است گفت: تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید عملیاتی شود.

به گزارش موج رسا; اسداله درویش امیری شامگاه چهارشنبه در کارگروه رفع موانع تولید اظهار کرد: تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تصمیمات جمعی و لازم الاجرا بوده و هیچ مورد استثنایی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه به گونه ای که پذیرفتنی نیست که عملکرد یک دستگاه اجرایی توسط دستگاه دیگری زیر سوال برده شود افزود: هر آنچه که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تصمیم گیری می‌شود، لازم الاجرا است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، قطعی بوده و باید عملیاتی شود بیان کرد: اینکه تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تنها متوجه دبیرخانه آن شود، قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه باید همه دستگاه‌ها در اجرای تصمیمات کارگروه همکاری کنند خاطر نشان کرد: همچنین در این زمینه باید متذکر شد که مصوبات کارگروه، مربوط به مدیرکل یک دستگاه نیست و این موضوع، به تمام اعضای کارگروه ارتباط دارد.

درویش‌امیری تصریح کرد: تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و تصمیم گیری در مورد وظایف آن، مطابق با مصوبه هیات وزیران است.

وی گفت: این نباید تنها یک دستگاه اجرایی نسبت به تصمیمات این کارگروه، پاسخگو باشد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر