logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۷
[ شناسه خبر : ۴۷۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول واحد بین‌الملل هیئت ثارالله زنجان:

یادواره بین‌المللی شهدای نارداران فردا در زنجان برگزار می‌شود/ سخنرانی رهبر جمعیت روحانیون مبارز جمهوری آذربایجان در مراسم

یادواره-بین‌المللی-شهدای-نارداران-فردا-در-زنجان-برگزار-می‌شود-سخنرانی-رهبر-جمعیت-روحانیون-مبارز-جمهوری-آذربایجان-در-مراسم

مسئول واحد بین‌الملل هیئت ثارالله زنجان از برگزاری یادواره بین‌المللی شهدای نارداران در زنجان خبر داد.

علیرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به برگزاری یادواره بین‌المللی شهدای نارداران اظهار کرد: این مراسم فردا ساعت 21 در گلزار شهدای پایین حسینیه شهدا زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا این بحث را به عنوان یک دغدغده جهان اسلام مطرح کنیم، ابراز کرد: صهیونیسم از مطرح شدن این بحث در جهان اسلام هراس دارد.

مسئول واحد بین‌الملل هیئت ثارالله زنجان با اشاره به حضور میهمانان خارجی در این یادواره گفت: از ظرفیت‌های اهل سنت نیز برای حضور در این مراسم استفاده شده است.

وی بیان کرد: در این مراسم میهمانانی از کشورهای آذربایجان، لبنان، یمن، فرانسه، انگلیس، نیجریه، بحرین، اندونزی و عراق حضور خواهند داشت.

محمدی با اشاره به حضور میممانانی از استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و کردستان در این مراسم خاطرنشان کرد: مسئولان، ائمه جمعه و فرماندهان نیز در این یادواره حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این یادواره دو سال در شهرهای اردبیل و تبریز برگزار اما به صورت بین‌المللی مطرح نبود، افزود: حجت‌الاسلام شیخ توحید ابراهیم بایلی رهبر جمعیت روحانیون مبارز آذربایجان در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

مسئول واحد بین‌الملل هیئت ثارالله زنجان با بیان اینکه رسانه‌های صهیونیستی نارداران را به حاشیه برده بودند، اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه این یادواره در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود، یکی از رسانه‌های صهیونیستی برگزاری این یادواره را یک واقعه بد عنوان کرد.

وی با اشاره به دست و پا زدن صهیونیست‌ها برای جلوگیری از برگزاری بین‌المللی این یادواره گفت: صهیونیست‌ها حتی از دستگاه دیپلماسی جمهوری آذربایجان خواستند تا به این موضوع ورود کند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر