logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵
[ شناسه خبر : ۴۷۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
به مناسبت سالروز تولد شهید آتشنشان؛

پدر شهید داداشی تجهیزات هیدرولیک مورد نیاز آتشنشانی ایجرود را خریداری کرد

پدر-شهید-داداشی-تجهیزات-هیدرولیک-مورد-نیاز-آتشنشانی-ایجرود-را-خریداری-کرد

به مناسبت سالروز تولد شهید آتشنشان،پدر شهید دادشی تجهیزات هیدرولیک مورد نیاز آتشنشانی ایجرود را خریداری کرد.

به گزارش موج رسا;محمود داداشی« پدر شهید آتش نشان امیر حسین داداشی» امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با اشاره بر اینکه امیر حسین از سه سالگی همراه او به آتش نشانی می رفت و از همان دوران کودکی شجاعت بی مثالی داشت، اظهارکرد: وقتی با کمبود تجهیزات آتش نشانی شهر حلب را دیدم تصمیم گرفتم تجهیزات هیدرولیک را خریداری و به اینجا آوردیم.

 

 

وی با بیان اینکه تمرین و تلاش در هر شغلی حائز اهمیت است، تاکید کرد: داشتن تجهیزات کنار تمرین های بسیار برای آتش نشان کار ساز خواهد بود.

پدر آتش نشان شهید با تاکید بر اینکه در عرصه امداد و نجات باید کار جهادی صورت بگیرد، افزود: خرید تجهیزات در کنار آموزش تاثیر گذار است و با برگزاری مانور های آتش نشانی تجهزات جزی از وجود آتش نشان می شود و این میسر نمی شود مگر اینکه با تمرین و تلاش کسب شود.

پدر آتش نشان شهید با بیان اینکه امیر حسین از 3 سالگی با پدر به اداره آتش نشانی  می رفت، افزود» امیر حسین با شجاعت تمام وارد این شغل شد و آتش را دوست خود می دانست.

وی با اشاره بر اینکه امیر حسین آتش نشان مدرس غواصی سه ستاره و دانشجوی ارشد امداد و سوانح بود، تصریح کرد:  آن روزی که این حادثه در پلاسکو اتفاق افتاد اصلا قرار نیود امیر حسین در این ماموریت باشد و  وقتی که متوجه این حادثه می شود محل امتحان خود را ترک گفته و  با موتور سیکلت خودش را بهمحل حادثه می رساند در در امدادو نجات حادثه دیدگان در کنار دوستانش باشد.

داداشی گفت:  عشق به شغلش و نجات جان مردم برای او از هر چیزی با ارزش تر بود به طوری که اگر مسافرت می رفتیم و احساس می کردیم جایی دچار حریق شده است مسیرمان را تغییر می دادیم و خود ر به آن محل رسانده تا از حادثه بزرگتر پیشگیری کنیم.

وی که رزمنده 8 سال دفاع مقدس نیز است و این عشق به شغل را از فرهنگ ایثار زمان جنگ به یادگار دارد، می گوید: از خود گذشتگی به اعتقادات و جهان بینی فرد بستگی دارد.

اگر جوانی آتش نشانی را دوست دارد علاوه بر اینکه باید فرد از نظر جسمانی سالم باشد، اضافه کرد: عشق به این شغل بسیار حائز اهمیت است و این دوست داشتن نشات گرفته از نرم افزار غیرت وجودی فرد است.

و البته که تلاش برای افزایش توان عملیاتی آتش نشانان شهرهای مختلف استان زنجان مهم ترین هدف این دوره آموزشی است.

هر چند از قوع حوادث غیر مترقبه گریزی نیست و مهم ترین اصل آموزش و ارتقاء توان مقابله با آن است.

ایجرود خبر.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر