logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۷۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

نمایندگان مجلس برای برخورد با رانت‌های صنعت پتروشمی ورود کردند/ جلسات کمیسیون صنایع برای نرخ‌گذاری محصولات پایه پتروشیمی

نمایندگان-مجلس-برای-برخورد-با-رانت‌های-صنعت-پتروشمی-ورود-کردند-جلسات-کمیسیون-صنایع-برای-نرخ‌گذاری-محصولات-پایه-پتروشیمی

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از ورود نمایندگان مجلس برای برخورد با رانت‌های صنعت پتروشمی خبر داد.

فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با بیان اینکه جلسات کمیته پتروشیمی کمیسیون صنایع در خصوص نرخ‌گذاری محصولات پایه پتروشیمی ادامه دارد، اظهار کرد: این جلسات در روزهای گذشته برگزار شده و بعد از این نیز جلساتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به دیگر تصمیمات کمیته پتروشیمی افزود: کمیته پتروشیمی به دنبال این است تا با هرگونه رانت در خصوص دریافت مجوز برخورد کند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رانت‌هایی در خصوص برخی از واحدهای تولیدی پتروشیمی وجود دارد، برخی سهمیه و مجوز را دریافت کرده و آن مجوز را به فروش می‌رسانند.

وی تصریح کرد: مجلس با قاطعیت در مقابل اینگونه رفتارها خواهد ایستاد و به همین دلیل در این کمیته برای جمع شدن هرگونه رانت در بحث پتروشیمی بحث و تبادل نظر می‌کنیم.

احمدی با اشاره به وجود رانت در صنعت کشور تاکید کرد: تا زمانی که رانت از صنعت ما دور نشود، صنعت آینده خوبی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده نیز جلسه در کمیته پتروشیمی در این خصوص داریم، خاطرنشان کرد: اگر در مقابل رانتها ایستادگی و مقابله نکنیم به طور یقین مشکلات روز به روز افزایش خواهد یافت.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون صنایع جلساتی نیز در خصوص احکام برنامه ششم در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به بررسی روند اجرای قانون بودجه سال 96 گفت: با بررسی روند اجرای قانون بودجه سال 96 به دنبال این هستیم تا مواردی را در بودجه سال 97 لحاظ کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر