logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۴۷۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد:

وقوع 4 تصادف جاده ای در زنجان با یک کشته و 7 مصدوم

وقوع-4-تصادف-جاده-ای-در-زنجان-با-یک-کشته-و-7-مصدوم

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در 24 ساعت گذشته در استان زنجان چهار تصادف جاده ای رخ داده که یک فوتی و هفت مصدوم برجا گذاشته است.

به گزارش موج رسا; علی اصغر شیر محمدی با اشاره به  وضعیت ترافیکی محور های مواصلاتی استان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر تردد در جاده های استان زنجان به صورت عادی و روان در جریان است.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته چهار تصادف فوتی و جرحی در محورهای مواصلاتی استان زنجان رخ داده است، ابراز کرد: یک فوتی و هفت مصدوم حاصل تصادفات جاده ای 24 ساعت گذشته استان زنجان است.

رئیس پلیس راه استان زنجان از برخورد سواری ال 90 با کامیون در اتوبان زنجان- تبریز خبر داد و عنوان داشت: عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده سواری ال 90 علت اصلی این حادثه بوده است.

شیر محمدی با بیان اینکه راننده سواری ال 90 به علت خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو با کامیون برخود کرده است که متاسفانه در این حادثه کودک دو ساله جان خود را از دست داده است، تصریح کرد: این حادثه چهار مصدوم برجا گذاشته که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده اند.

وی در ادامه از خروج سواری پژو 405 از سطح جاده خبر داد و افزود: سواری پژو 405 به علت عدم توجه به جلو در اتوبان زنجان-قزوین کیلومتر 51 شمالی راس ساعت 23:40 روز گذشته از جاده خارج شده که در این حادثه راننده سواری مصدوم توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان از برخورد پژو پارس با موتورسیکلت در محور ابهر-تاکستان خبر داد و خاطرنشان ساخت: این حادثه راس ساعت 1:5 دقیقه بامداد امروز رخ داده که عدم توجه به جلوی پژو پارس علت اصلی این حادثه بوده که راکب موتور سیکلت مصدوم به بیمارستان منتقل شده است.

شیر محمدی از برخورد پژو 405 با پژو پارس در محور خدابنده به ابهر خبر داد و اضافه کرد: این حادثه راس ساعت 1:50 دقیقه بامداد امروز رخ داده که عدم توجه به جلوی راننده پژو پارس علت اصلی این حادثه بوده که یک مصدوم برجا گذاشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به فصل سرما و بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان زنجان به رانندگان توصیه کرد: همراه داشتن تجهیزات ایمنی،لباس گرم و زنجیر چرخ در محور های مواصلاتی استان زنجان الزامی است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه رانندگان قبل از حرکت در محورهای مواصلاتی استان زنجان از سالم بودن برف پاک کن ،بخاری  و آپ پاش اطمینان حاصل کنند، تاکید کرد: رانندگان حتماً قبل از حرکت از ضد یخ و آج لاستیک های وسیله نقلیه بازدید داشته باشند.  

منبع:عصر زنجان  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر