logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۴
[ شناسه خبر : ۴۷۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیرکل جمعیت هلال احمر:

هلال احمر در کرمانشاه بدون هیچگونه تبعیضی امکانات خود را بسیج کرده است

هلال-احمر-در-کرمانشاه-بدون-هیچگونه-تبعیضی-امکانات-خود-را-بسیج-کرده-است

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت:جمعیت هلال احمر وظایف خود را انجام داده و بدون هیچگونه تبعیضی تمام امکانات خود را بسیج کرده است.

به گزارش موج رسا; مصطفی مهدیون با حضور ستاد امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان زنجان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه با اشاره به روند امدادرسانی در طول روزهای گذشته به مناطق زلزله زده، اظهار داشت: استقرار و اسکان موقت آسیب‌دیدگان به صورت 100 درصدی توسط هلال احمر انجام شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست با توزیع چادر، پتو، زیرانداز و موکت اسکان موقت آسیب‌دیدگان فراهم شده است، افزود: در مرحله بعد توزیع بسته‌های غذایی 72 ساعته است که این کار نیز در اکثر نقاط انجام شده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه توزیع اقلام یک ماهه در مرحله سوم خدمت‌رسانی هلال احمر قرار دارد، گفت: این اقلام نیز در برخی مناطق از جمله قصر شیرین و دالاهو انجام شده و تا پایان هفته برای کل منطقه آسیب دیده از زلزله توزیع اقلام 72 ساعته نهایی شود.

این مسئول با اشاره به اینکه از نظر ما چادر اسکان نبوده و تنها یک مُسَکن در شرایط فعلی است،ادامه داد: باید گفت جمعیت هلال بر حسب وظیفه خود که اسکان موقت است توزیع چادر را در دستور کار قرار می‌دهد.

مهدیون با بیان اینکه مسئولان عالی کشور باید برای اسکان ثابت زلزله‌زدگان در بلندمدت و استقرار کانکس اقداماتی را انجام دهند، گفت: ما نیز در جمعیت هلال احمر فارغ از همه مسائل به عنوان یک هدف که تسکین دردهای آسیب‌دیدگان است، وظایف خود را انجام داده و بدون هیچگونه تبیضی تمام امکانات خود را بسیج کرده‌ایم.

وی با اشاره به تلاش امدادگران استان های مختلف ،افزود:قضاوت در این باره را باید دیگران انجام دهند، اما باید گفت که ما آنچه در توان داشتیم را به میدان آوردیم و تقدیم این مردم کردیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ما هیچ غفلت و کمبودی را در این حوزه نداشتیم، ادامه داد: شرایطی در روزهای اول حاکم بود که آن شرایط سبب شد ما ماموریت‌مان را به نحو مورد انتظارمان انجام ندهیم در حالی که تمام تمهیدات را فراهم کرده بودیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر