logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۷۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شورای شهر زنجان:

مقدمات ایجاد بازار خودرو در زنجان فراهم شده است/ این بازار به حذف واسطه‌ها و کاهش ترافیک شهر زنجان کمک می‌کند

مقدمات-ایجاد-بازار-خودرو-در-زنجان-فراهم-شده-است-این-بازار-به-حذف-واسطه‌ها-و-کاهش-ترافیک-شهر-زنجان-کمک-می‌کند

رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شورای شهر زنجان با اشاره طرح ایجاد بازار خودرو در زنجان گفت: مقدمات ایجاد بازار خودرو در زنجان فراهم شده است.

 عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به آخرین تصمیمات در خصوص بازار خودرو در زنجان اظهار کرد: هفته گذشته با شهردار زنجان نیز جلسه‌ای در خصوص بازار خودرو و اقداماتی که شورا انجام داده داشتیم.

وی با بیان اینکه شهردار زنجان طرح ایجاد بازار خودرو را قبول کرده و دستورات خوبی را صادر کردند، ابراز کرد: ما مکان هفت هکتاری را در منتهی الیه شمالی سایت کارگاهی برای این امر در نظر گرفتیم که امیدواریم در اسرع وقت آماده‌سازی شود.

رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان بیان کرد: در جلسه شنبه نیز در خصوص نقشه‌ها، موضوع ترافیک و احداث برخی بناهای سبک در بازار خودرو بحث‌هایی را در کمیسیون داشتیم و بلافاصله بعد از اینکه طرح در واحد شهرسازی آماده شد در یک پروسه زمانی این مکان به بازار خودرو تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این بازار را در فرصت مناسب افتتاح خواهیم کرد، گفت: شهروندان می‌توانند در این بازار خودور خود را بدون واسطه به فروش برسانند.

راشاد با بیان اینکه اکنون در خیابان جاوید اعتراضاتی را از طرف اهالی شاهد هستیم، عنوان کرد: ما از یک طرف باید این فعالیت اقتصادی را به رسمیت بشناسیم و از طرف دیگر باید طرفیت‌های جدیدی را ایجاد کنیم تا بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای آسایش و صلاح شهروندان استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد بازار خودرو به صورت مجتمع فواید زیادی خواهد داشت، قیمت خودرو اکنون در زنجان بالاست که این بازار می‌تواند ضمن ایجاد رونق به حذف واسطه‌ها نیز کمک کند.

رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: ایجاد بازار خودرو می‌تواند به سبک شدن ترافیک خیابان جاوید نیز کمک کند و در کل از ترافیک شهر خواهد کاست.

وی گفت: همزمان با این تصمیم پارکینک اتوبوسها نیز به فاز هشت گلشهر کاظیمه که آن هم زمین 7 هکتاری است، منتقل می‌شود که دستورات خوبی نیز در این خصوص صادر شده است.

راشاد با اشاره به اینکه بازار خودرو نیاز به اعمال برخی سیاست‌ها نیز نیاز دارد، بیان کرد: در حال حاضر ما پیگیر این بخش از کار نیز هستیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر