logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۴۵۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهر زنجان بسیار ضعیف است/ تعطیل شدن نظارت‌ها را خیانت به بیت‌المال می‌دانیم

نظارت-بر-پروژه‌های-عمرانی-شهر-زنجان-بسیار-ضعیف-است-تعطیل-شدن-نظارت‌ها-را-خیانت-به-بیت‌المال-می‌دانیم

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشار به وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر گفت: نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهر زنجان بسیار ضعیف است.

به گزارش موج رسا; احمد نصیری امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان در ابتدا با تسلیت جان باختگان زلزله غرب کشور به آغاز هفته کتابخوانی نیز اشاره و اظهار کرد: امروز به دلایل مختلف کتابخوانی به فراموشی سپرده شده و به حاشیه رفته است در حالی که در گذشته کتاب به واقع یار مهربان بود.

وی گرانی کتاب، مشکلات مردم در جامعه، و گسترش فضای مجازی را از جمله دلایلی برشمرد که سبب کاهش کتابخوانی در جامعه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به خدمت‌رسانی اتوبوس‌های درون شهری ابراز کرد: به خاطر حرکت لاک پشتی اتوبوسها مردم علاقه‌ای به استفاده از اتوبوسهای درون شهری ندارند و از طرفی نظافت اتوبوسها و نظارت بر آن قابل قبول نیست.

وی سد معبر دست فروشان، وانت‌ها و چرخهای دستی را از دیگر مشکلات مردم در شهر عنوان کرد و گفت: مردم با این شرایط شهر را رها شده می‌بینند.

نصیری با بیان اینکه تجمع کارگران فصلی در دو نقطه از شهر زنجان را موارد اعتراضی مردم دانست و افزود: ساماندهی مکان کارگران فصلی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهر را بسیار ضعیف توصیف کرد و یادآور شد: پارک منطقه خیام که سال گذشته به بهره برداری رسیده اکنون دچار مشکلاتی از جمله تخریب ابنیه‌ها و فرونشست زمین شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه تعطیل شدن نظارت‌ها خیانت به بیت‌المال است، اظهار کرد: زمانبر بودن اتمام پروژه‌ها نارضایتی‌هایی را ایجاد کرده که در این راستا مردم مشکلات دستگاه‌های دیگر را به پای شهرداری می‌نویسند.

وی با اشاره به اینکه اتمام دو مناره مسجد سید زنجان چهار سال است که به حال خود رها شده گفت: این در شرایطی است که مسجد سید شناسنامه تاریخی و مذهبی شهر زنجان است.

نصیری با تاکید بر ساماندهی محل پرنده فروشان در منطقه خیام خاطرنشان کرد: مکانی برای این امر در نظر گرفته شد که به هر بهانه‌ای جلوی آن را گرفتند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر مصالح شهر و مردم را با هیچ چیزی معامله نمی‌کنیم، افزود: مسئولان موظفند از تصمیمات شورای شهر پیروی کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر