logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶
[ شناسه خبر : ۴۵۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان:

آیین رونمایی از مجموعه شعر "شلتاق" در زنجان برگزار می شود/برگزاری جشن امضا با حضور شاعر

آیین-رونمایی-از-مجموعه-شعر-"شلتاق"-در-زنجان-برگزار-می-شود-برگزاری-جشن-امضا-با-حضور-شاعر

معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:آیین رونمایی از مجموعه شعر "شلتاق" به مناسبت سومین روز از آغاز هفته کتاب با حضور شاعر این مجموعه در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; ابراهیم قاسمی،در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مراسم فردا، دوشنبه، ٢٢ آبان‌ماه برگزار شده و غلامرضا طریقی، شاعر این مجموعه نیز در مراسم حضور خواهد داشت.

وی این مراسم را همراه با جشن امضا و شعرخوانی عنوان کرده و ادامه داد: فرهنگسرای کوثر زنجان، ساعت ٤ عصر دوشنبه میزبان این مراسم خواهد بود و شرکت برای عموم در آن آزاد است.

به گفته این مقام مسئول، شاعران مطرح استان و کشور در این مراسم حضور داشته و انجمن ادبی صراط و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در اجرای این برنامه همکاری دارند.

«شلتاق» غلامرضا طریقی، چهل غزل تازه او را شامل می‌شود و اردیبهشت امسال در نمایشگاه کتاب تهران روی پیشخوان قرار گرفت و چاپ اولش در دو روز و نیم فروخته شد.

این کتاب توسط نشر چشمه منتشر شده و ششمین دفتر شعر مستقل غلامرضا طریقی و دهمین کتاب او محسوب می‌شود.

 پیش از این کتاب‌های "آن‌قدر پرم از تو که کم مانده ببارم"، "هر لبت یک کبوتر سرخ است"، "جهان غزلی عاشقانه است"، "با یاد شانه‌های تو"(گزیده)، "به جهنم"، "ایمان بیاورید به تمدید فصل سرد"، "گزینه‌ غزل"،  "آکواریوم"(ترجمه اشعار نصرت کسمنلی) و "باران اگر ببارد"(مجموعه ترانه) از این نویسنده و شاعر زنجانی منتشر شده است.

غلامرضا طریقی متولد سال 1356 زنجان کار شعر از سال ۱۳۷۴ با راهنمایی های «حسین منزوی » آغاز کرد. مجموعه شعر رتبه‎ها، برگزیده شعر دانش آموزان کشور رتبه اول و دوم شعر عاشورایی دانش آموزان کشور رتبه اول کنگره شعر و قصه جوان کشور رتبه اول چند کنگره دیگر در مناطق مختلف کشور است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر