logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸
[ شناسه خبر : ۴۵۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

آمریکا اهل سازش،مذاکره و مباحثه نیست/ترامپ بداند که ملت ایران زیر بار ذلت نمی رود

آمریکا-اهل-سازش،مذاکره-و-مباحثه-نیست-ترامپ-بداند-که-ملت-ایران-زیر-بار-ذلت-نمی-رود

امام جمعه موقت زنجان گفت: دوست و دشمن بداند که آمریکا اهل سازش،مذاکره و مباحثه نیست.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام و مسلمین سید یعقوب موسوی امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان به رویداد های مهم هفته جاری اشاره کرد و اظهار داشت: 19 آبان ماه مصادف با 21 صفر روز جهانی علم در خدمت توسعه نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه 23 آبان ماه مصادف با 25 صفر روز حمایت از بیماران کلیوی (روز جهانی دیابت)نامگذاری شده است، ابراز کرد: مومنین و مسلمانان بیماران کلیوی را فراموش نکنند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه 24 آبان ماه مصادف با 26 صفر روز ارتحال ملکوتی عالم بزرگوار آیت الله سید محمد حسین طبابایی است، عنوان داشت: این عالم بزرگوار صاحب تفسیر المیزان است که در سال 1360 به ملکوت اعلا پیوست.

حجت السلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه دومین دوره از گفت و گوهای روسای ایران،روسیه و آذربایجان در تهران طی هفته گذشته برگزار شده است، تصریح کرد: دور نخست این گفت و گوها پاییز سال 2016 در باکو پایتخت آذربایجان انجام شده بود.

امام جمعه موقف زنجان به موضوع گیری های ترامپ رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: انسان با مشاده رفتار، گفتارو حرکات رئیس جمهور آمریکا متوجه می شود که این شخص دارای عقل و تفکرسالم نیست و با رفتارهایی که از خود نشان می دهد دنیا را به جان هم انداخته است.

حجت الاسلام و مسلمین موسوی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا با عمل و رفتارهای خود ملت ایران و حزب الله لبنان را که انسان های پاکباز و پاکدل را که مجسه های دیانت و تقوا هستند را تروریست معرفی کرده است، تصریح کرد: دوست و دشمن بداند که آمریکا اهل سازش،مذاکره و مباحثه نیست.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم خطاب به پیامبر اکرم (ص) فرموده است: ای پیامبر یهود و نصارا از تو راضی نمی شوند مگر اینکه از تمام اعتقادات،ایمان و توحید خود دست برداری و از آنها تبعیت کنی ، ادامه داد: در حال حاضر وضعیت ایران اسلامی با آمریکا نیز چنین است.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه آمریکا و کشورهای استکباری از ایران راضی نیستند مگر اینکه ما نوکری و ذلت را قبول کنیم، اضافه کرد: ما در مقابل استکبار جهانی دو راه بیشتر نداریم یا اینکه در مقابل ظلم سر تعظیم فرود بیاوریم و برای آنها نوکر به تمام معنا شویم یا اینکه مانند سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) درمقابل یزید و یزیدان با شعار هیهات منه الذله ایستادگی کنیم که ملت ایران همیشه دنباله رو راه سید الشهدا هستند.

حجت السلام موسوی با اشاره به اینکه ما تربیت شدگان مکتب امام حسین (ع) هستیم، خاطرنشان ساخت: خون امام حسین (ع) در رگ های شیعیان جاریست و ترامپ بداند که ملت ایران هیچ موقع زیر بار ذلت نمی رود.

عصر زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر