logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۶
[ شناسه خبر : ۴۴۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان:

اختصاص سه سانس برای فیلم "ملی و راه های نرفته اش" در سینما بهمن

اختصاص-سه-سانس-برای-فیلم-"ملی-و-راه-های-نرفته-اش"-در-سینما-بهمن

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان گفت: سه سانس برای فیلم "ملی و راه های نرفته اش" در سینما بهمن زنجان اختصاص یافته است.

میثم زنجانی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: فیلم سینمایی ملی و راه های نرفته اش در اکران سینما بهمن زنجان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند به تماشای این فیلم در تنها سینمای شهر زنجان بنشینند، تصریح کرد: 15.15،19 و 20:50 برای اکران این فیلم در نظر گرفته شده است.

این مسئول استقبال از این فیلم را خوب عنوان کرد و گفت: کارگردان این فیلم در شهر زنجان حضور یافت و مشتاقان و علاقه مندان به هنر سینما با این کارگردان بیشتر آشنا شدند.

وی ادامه داد: فیلم «ملی و راه های نرفته اش» به کارگردانی تهمینه میلانی در سینماهای کشور اکران شده است.

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان با بیان اینکه در خلاصه این فیلم آمده است که ملیحه، دختر جوان و کم‌تجربه عاشق جوانی به نام سیامک می‌شود و بر خلاف میل خانواده، با او ازدواج می‌کند،افزود: اما به زودی تفاوت دیدگاه و اختلاف فرهنگی بین این دو آشکار می‌شود.

زنجانی خاطرنشان کرد: تهمینه میلانی نویسنده و کارگردان، محمد نیک بین تهیه کننده این فیلم هستند.

وی ادامه داد:همچنین تورج منصوری مدیر فیلمبرداری، سپیده عبدالوهاب تدوین، آزیتا میلانی طراح صحنه و لباس، اسحاق خانزادی صدابردار، حسین ابوالصدق صداگذاری و میکس، این فیلم را برعهده دارند.

این مسئول بیان داشت: امیر معینی موسیقی، مهری شیرازی طراح چهره پردازی، علی نیک رفتار عکاس از دیگر دست اندرکاران این فیلم محسوب می شوند.

وی گفت: میلاد کی مرام، ماهور الوند، السا فیروزآذر، جمشید هاشم‌پور، افسر اسدی، جمشید جهانزاده، فرزانه نشاط ‌خواه، ستاره اسکندری، سارا خویینی‌ها، مسعود فروتن و فلور نظری جمعی از عوامل و بازیگران این فیلم محسوب می شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر